Roeder feuerwerk (Duitsland)

Met een hele hoop Jorge artikelen in het assortiment, dus goed nieuws voor de Jorge freaks :)

maar om daar nou 5 uur voor te gaan rijden...nee bedankt :p

Trouwens ik zie dat Yorik daar ook een vinger in de pap heeft, hij heeft een eigen cake daar:

W03105.jpg

Laatst bewerkt:
maar om daar nou 5 uur voor te gaan rijden...nee bedankt :p

Een beetje freak wel :p:p

Ik zie trouwens net dat ik weleens heel erg dicht in de buurt ben geweest van dat dorp of zelfs doorheen ben gereden vroeger. En het is inderdaad zeker 5 a 6 uur heen en dan ook 5 a 6 terug dus dat wordt een behoorlijke rit inderdaad. Ik denk dat ik pas :D

Ik heb geen ehbo toch wil ik een poging wagen om dit topic te reanimeren. Is er hier iemand die wel eens bij röder is geweest??de gozer van de röder filmpjes op youtube zou trouwens wel in onze vwc vuurwerk fanclub passen .het is een zaak die de regelgeving ten volle benut dus een leuke plek voor pyro's maar voor mij wel een grafeind weg +/-6 uur heen 6 uur terug etc.

Ik heb geen ehbo toch wil ik een poging wagen om dit topic te reanimeren. Is er hier iemand die wel eens bij röder is geweest??de gozer van de röder filmpjes op youtube zou trouwens wel in onze vwc vuurwerk fanclub passen .het is een zaak die de regelgeving ten volle benut dus een leuke plek voor pyro's maar voor mij wel een grafeind weg +/-6 uur heen 6 uur terug etc.

die haiko is een echte liefhebber inderdaad :)

Zag op ytube dat ze een rest partij schiet dag organiseren voor en met de fans op 24/3 inschrijving+10 euri ,echt een leuk initiatief. :)

Ik ben niet goed in het plaatsen van filmpjes maaf röder heeft een filmpje geupload van hun fan dag.mensen konden daar hun rest vuurwerk zelf opstoken echt leuk moet dat geweest zijn(is op het filmpje mee te beleven)

Back
Bovenaan