Roden 03-06-2011

moontan

VWC lid
plaats : Roden
provincie : Drenthe
wie : Wagenvoort Vuurwerk
kaliber: professioneel en consumentenvuurwerk
tijd : tussen 21.45 uur en 23.15 uur.
wanneer: 3 juni 2011

ZOOW, dat is nog eens een betrekkelijk tijdsbegrip :wink: .. Ik hoop dat deze nog even nader gespecificeerd gaat worden. Zal in ieder geval proberen hierbij aanwezig te zijn! Lijkt me wel even gezellig :D

Zal wel weer rond 10 uur worden zoals afgelopen jaren :) Bereft redelijk wat consumenten vuurwerk met letterbord. Geinig als je in de buurt :)

Voor de mensen die het nog willen weten:

Gedeputeerde staten van Drenthe maken bekend dat zij aan Wagenvoort Vuurwerk BV te Wapenveld toestemming verlenen voor het ontbranden van professioneel en meer dan 100 kilogram consumentenvuurwerk op het Jaarbeursterrein, gelegen aan de Norgerweg te Roden op 3 juni 2011 tussen 22.00 uur en 23.30 uur.

Site Provincie Drenthe

Ben uiteraad even wezen kijken. Veel dezelfde potten (antans zag wel heel erg vaak gouden potten met rood erin). werd nogal ghaotisch geschoten zo nu en dan en niet echt themas te zien. Finale ging ook niet echt lekker volgensmij ?

De falling leafs cakes met blauw en zilveren spinners waren wel erg kicken.

Zelf heb ik de show mogen afsluiten met koppijn omdat ik een stuk gips van het vw tegen me kop geslingerd kreeg.

Laatst bewerkt:
Ben uiteraad even wezen kijken. Veel dezelfde potten (antans zag wel heel erg vaak gouden potten met rood erin). werd nogal gaotisch geschoten zo nu en dan en niet echt themas te zien. Finale ging ook niet echt lekker volgensmij ?

De falling leafs cakes met blauw en zilveren spinners waren wel erg kicken.

Zelf heb ik de show mogen afsluiten met koppijn omdat ik een stuk gips van het vw tegen me kop geslingerd kreeg.

Eigenlijk moeten ze dat vuurwerk gewoon verbieden he?
:rolleyes:

Back
Bovenaan