Rocket Science [Vuurpijl Ass.]

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 675
Artikelnaam: Rocket Science
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Vuurpijlen: 8
Effectomschrijving: Nieuw! Groot pijlenpakket met maar liefst 8 pijlen voor een prijs die er niet om liegt!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 18 stuks
Richtprijs: 17,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

675_rocket_science_rubro_adventurers_vuurpijlen_rubro_vuurwerk.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze nog van vorig jaar. Ongeopend. Compleet vergeten. Ik kwam ze in februari weer tegen dit jaar.
Helaas nog geen beelden dus. Maar pijlen van Rubro zijn over het algemeen gewoon goed. Dikke burst en spreiding. The Choise, Shardan rockets, navigator etc Ik heb ze allemaal gehad en zijn gewoon allemaal top pijlen.

Ik heb ze nog van vorig jaar. Ongeopend. Compleet vergeten. Ik kwam ze in februari weer tegen dit jaar.
Helaas nog geen beelden dus. Maar pijlen van Rubro zijn over het algemeen gewoon goed. Dikke burst en spreiding. The Choise, Shardan rockets, navigator etc Ik heb ze allemaal gehad en zijn gewoon allemaal top pijlen.

Iets over NEM op de verpakking wellicht? :D

Ik heb deze pijlen vorige jaarwisseling ook gehad en vond ze verrasend goed.

De kleinste pijlen deden me erg denken aan de navigator rockets. Ook 12.7 gram aan boord. Flinke dreun en knap effect.

De grotere pijlen hadden ook een lekkere burst en nette effecten. Dikke aanrader qua prijs kwaliteit. Helemaal voor een aanbiedingsprijs

Vandaag even een pijl hier van afgeschoten naast een navigator pijl die ik nog heb liggen. Helaas maakt die navigator pijl gehakt van deze rocket science. Burst en effect zijn best wel klein. Jammer dat je die navigator nergens meer kan krijgen

Zelf vond ik deze wel meevallen, maar mijn buurjongetje van 13 vond ze juist weer heel leuk, ook om af te steken, dus na 2 pijltjes hem de rest maar laten doen. Voor de prijs van 9,90 vond ik ze nog wel te doen. Meer zou ik echter niet voor geven

Ik heb deze pijlen vorige jaarwisseling ook gehad en vond ze verrasend goed.

De kleinste pijlen deden me erg denken aan de navigator rockets. Ook 12.7 gram aan boord. Flinke dreun en knap effect.

De grotere pijlen hadden ook een lekkere burst en nette effecten. Dikke aanrader qua prijs kwaliteit. Helemaal voor een aanbiedingsprijs

Vandaag even een pijl hier van afgeschoten naast een navigator pijl die ik nog heb liggen. Helaas maakt die navigator pijl gehakt van deze rocket science. Burst en effect zijn best wel klein. Jammer dat je die navigator nergens meer kan krijgen

Back
Bovenaan