Robby: de lol van knalvuurwerk is er voor mij wel af

Luister nou eens wat die jongen zegt, hoe moeilijk kan dat nou zijn. Verder is je info weinig interessant voor deze topic

Het is voor DIT topic niet oninteressant om zulk soort opmerkingen als nijmeegse pyro hier te plaatsen aangezien er ook veel leden of gasten hier meelezen en die hier misschien toch nuttige info uit kunnen halen en om dan bij een relatief nieuw lid zo bot te reageren vind ik beneden peil en kan in het vervolg misschien iets anders worden geformuleerd.

Laatst bewerkt:
Erg voor die jongen. Zoiets kan iedereen overkomen. Als je vuurwerk afsteekt moet je continu je kop erbij houden, dan gebeuren zulke dingen niet, maar iedereen maakt weleens fouten. Het leven is niet zonder risico's.

is dit een domme actie.

Ja hier gaat het om. Het is een domme actie maar verder GEEN dom kind of persoon.

Het zou anders geweest zijn dat het een domme laag IQ mannetjes was. Dat is respectloos maar dat schrijft niemand. Je mag dingen wel gewoon bij de naam noemen. Pech is als je bijvoorbeeld valt en dan precies op een nitraat maar met vuurwerk in je hand ander vuurwerk aansteken is gewoon niet slim.

En natuurlijk kan het ons allemaal overkomen maar het blijft nog steeds niet slim. Niet als mensen gaan kijken of het vuurwerk het nog wel doet en er boven gaat hangen. Heeft verder niets met respect te maken. Zoals ik ook al aangaf in mijn post is het heel sneu voor de jongen. Hopelijk dat die er snel boven op komt en dat de schade mee zal vallen. We bidden voor hem, natuurlijk maar daarom is en blijft het "Domme actie" Foutje die die zelf gemaakt heeft. Dat mag toch wel benoemd worden, zonder dat je meteen als "respectloos" wordt betiteld?

Ik vind het "grappig" om te zien dat deze jongen het anders verwoord dan veel andere vuurwerkslachtoffers. Hij heeft het over het pech dat hij had en verteld (voor mijn gevoel) het hele verhaal, terwijl andere slachtoffers het ook al over een vuurwerkverbod hebben als hun hand kapot is door waarschijnlijk illegaal vuurwerk in zo'n interview. Respect voor deze jongen en zielig dat hij zoveel pech heeft gehad.

Het is wel makkelijk om te zeggen van een domme actie natuurlijk,maar we waren er helemaal niet bij dus oordelen heeft dan ook helemaal geen zin.één moment van onoplettendheid en het kan je overkomen,dus wat dit met een laag IQ heeft te maken is mij een raadsel?

Lekkere botte opmerkingen weer, heeft niemand van jullie een keer een fout gemaakt met oud & nieuw? Respect voor deze jongen, hij ziet zichzelf niet als slachtoffer en beseft ook dat een vuurwerkverbod niet de oplossing is.

daar sluit ik mij bij aan .
ik hoop dat die jongen weer gouw van zijn verwondingen geneest, en goed leer omgaan met zijn beperking.

Back
Bovenaan