Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja wat moet je hier van zeggen, koren op de molen voor de media.
Wederom illegaal vuurwerk en weer niks met het legaal verkrijgbare vuurwerk te maken.
Deze jongen heeft enorm veel pech gehad.
Pech gehad? Noem het rustig OERDOM. Met een nitraat in de hand een fontein aansteken en dan ook nog voor een ander?
Heeft hij nou een nitraat aan willen steken met een frontlijn, zo begreep ik hem niet.
Ik begreep dat er een frontlijn perongeluk zijn nitraat heet ontstoken.
Luister nou eens wat die jongen zegt, hoe moeilijk kan dat nou zijn. Verder is je info weinig interessant voor deze topicik doe het altijd zo als ik illegale knallers had op de grond zetten met aansteeklont aansteken en weglopen en ik ga niet gooien want kan zomaar tijdens het gooien ontploffen door te korte lont zegmaar en ik weet niet hoe achterlijk je moet zijn om met een fontijn een nitraat aan te steken want het lontje kan in een keer gelijk naar binnen schieten
ik doe het altijd zo als ik illegale knallers had op de grond zetten met aansteeklont aansteken en weglopen en ik ga niet gooien want kan zomaar tijdens het gooien ontploffen door te korte lont zegmaar en ik weet niet hoe achterlijk je moet zijn om met een fontijn een nitraat aan te steken want het lontje kan in een keer gelijk naar binnen schieten
Dan heeft hij toch pech en niet oerdom, luisteren is voor enkelen best moeilijk. En dan meteen een oordeel vellen.
ik doe het altijd zo als ik illegale knallers had op de grond zetten met aansteeklont aansteken en weglopen en ik ga niet gooien want kan zomaar tijdens het gooien ontploffen door te korte lont zegmaar en ik weet niet hoe achterlijk je moet zijn om met een fontijn een nitraat aan te steken want het lontje kan in een keer gelijk naar binnen schieten
Voor jou en de rest (niet allemaal) , die zijn respectloze mening geeft.. Kijk eerst het intervieuw en loop niet te dagdromen tijdens het intervieuw. Zoals de jongen zelf aangeeft hij had gewoon pech. Wat jupilerfreak zegt in post 3 ben ik volledig mee eens. Hier kunnen we wat van leren!! Een nitraat is gewoon een veilig stuk vuurwerk mits je er normaal mee omgaat. En dat deed deze jongen helemaal!
Diep respect dat hij er een intervieuw over geeft, zo wijst hij de mensen erop over de kracht van dit soort vuurwerk ook al ga je er goed mee om je weet maar nooit.
Tuurlijk is de lol er voor hem vanaf, hij verkeert in onbewuste shock als hij een nitraat ziet of ziet afgaan denkt hij gelijk aan....... Siervuurwerk geeft hem afleiding en toch een leuk en spectaculair oud en nieuw.
Over de fontijn: Misschien zijn het wel mensen zoals mijn buren met kinderen die een meter pakket kopen en als klapper op de avond een losse fontijn van 10 euro. Ze weten zo goed als niks over vuurwerk en vragen mij ((erg vaak)) om het voor hun af te steken. Ik stel me zelf zo iets voor. Deze jongen wist wat hij deed. Maar had gewoon pech dat de fontijn veel vuur spuwde op de verkeerde kant (wind omstandig heden) daar hou je op het moment zelf echt geen rekining mee.. Dit heeft niks met het lontje van de nitraat te maken maar met dat spul wat zorgt voor de groene vlam (vertraging) weet de naam niet.
Nogmaals hier kunnen we wat van leren.