Riot

Nog 1 filmpje gevonden, 1 met Ti boeket zoals die hoort te zijn volgens de verpakking.
Raar dat ie op het filmpje van de vorige pagina wel effect erbij heeft!

Filmpje van vorige pagina:

Waren bij de januari sale vorige week wel op voorraad volgens mij! dus proberen waard als dr nog iemand gaat

Laatst bewerkt:
Filmpje van ons helaas stond er met Oud en Nieuw een harde wind en staat de rode tail er niet goed op:

je kan beter de detonator pakken is de helft goedkoper en een knal die weinig scheelt met riot en detonater heft nog crackling tail

Dit soort dingen zijn altijd persoonlijk omdat iedereen het anders ervaart maar in mijn beleving kun je de Detonator echt niet vergelijken met de Riot. De Riot gaat naar mijn idee echt een stuk harder als je het mij vraagt.

ja, de riot gaat denk ik een beetje harder maar voor hetzelfde geld koop je 12 detonators zijn er 6 meer en de verschil kwa knal zal je niet heel erg goed horen. plus dat de detonator een leuke tail heeft

als ik in belgie ben, ga ik ze beiden maar is meenemen, weten jullie nog meer goede (aanraders) single shots uit Belgie (liefs pakkie van 6) ?

De beste Belgische Single Shots zijn wat mij betreft Los Diablos bij ZENA: keiharde burst en groot effect! Maar ja, daar betaal je dan ook voor...

Back
Bovenaan