Rijswijkse vuurwerkhal

Ja nog hartstikke bedankt.
Dat je mij hem aanraden, ik wou graag die vip cakes hebben.
Buiten de andere bestellingen.
Je hebt goed opgelet, iedere dag kijken naar de mooie dingen.
Heb er dik 800 gebracht naast de 1300...ja ik weet het is veel maar dit is iets speciaals.
(Voor de feestavond)
En zoals je ziet bij die cake's ben ik er op tijd bij sommige zijn al op velen zijn beperkt nog te krijgen. Bedankt Rijswijk en de rest!

Ja en ik was nog wat filmpjes aan het kijken maar zo ik kon zien is de voorverkoop daar weer heel goed.

Leuk om te horen, ja ik kijk iedere dag wel op zijn site.

Het is omdat er geen webcam is tijdens de verkoop dagen dat zou helemaal te gek zijn !

Voor de rest, graag gedaan zolang hij vw verkoopt ben ik al klant !

Ik heb niets tegen de Rijswijkse Vuurwerkhal hoor, maar kopen ze nou ook al Facebook likes? Of hoe je dat ook noemt. Begin van de maand hadden ze er net 1000/1500 en nu zitten ze al op de 4500...

Ik heb niets tegen de Rijswijkse Vuurwerkhal hoor, maar kopen ze nou ook al Facebook likes? Of hoe je dat ook noemt. Begin van de maand hadden ze er net 1000/1500 en nu zitten ze al op de 4500...

Dat is heel makkelijk als je vuurwerk weggeeft.
Er zijn gelukkig heel veel vuurwerkliefhebbers in Nederland en die kan je via Facebook mobiliseren en dat kan in de toekomst misschien wel eens nodig zijn.

Dus niet Liken als je niet van vuurwerk houdt of vuurwerk wil winnen.:)

Volgens gaat je commentaar nergens over robinhood.
Iedereen doet het en tis alleen maar leuk om kans te maken om te winnen.

Niemand word gedwongen op like te drukken etc.

Kom al jaren bij frits. Enige nadeel is die drukte altijd sochtends :O
Is te verwachten maarja, ik sta de 30e weer vroeg aan de deur.
Zaterdag naar Duitsland namelijk :P

Wat ik in me post ook al zei, ik heb niets tegen de Rijswijkse Vuurwerkhal en dit is niet aanvallend bedoeld. Tegenwoordig zie je ook zat Facebook pagina's likes kopen, en daarom kreeg ik een beetje mijn twijfels... omdat het wel heel snel is gegaan. Maar dit is niet het geval, wat positief is! Goed om te zien dat zo'n pagina zo snel kan groeien. En ja, gratis vuurwerk is altijd mooi.

Je kan inderdaad adverteren waardoor je like sneller kunnen gaan.
Echter mag dit niet van facebook, soms komt er een advertentie door dan heb je geluk.
Mijn ervaring is als je iets weggeeft gaat het sneller dus die snelle stijging van het aantal likes kan makkelijk.

Eeen aantal foto's van de facebook pagina van de vuurwerkhal.

1497806_591113030960587_285797063_n.jpg

1453369_591113054293918_2058640275_n.jpg

1486685_591113080960582_1566714889_n.jpg

1520729_591113107627246_703325452_n.jpg

995266_591113127627244_495731811_n.jpg

1545057_591113144293909_1482994182_n.jpg

Top Rijkswijkse Vuurwerkhal!! Kartonnetje big 19 opgehaald, wachttijd 2 min (uitgezonderd de 15 minuten toen het kwart voor 12 was ( Nacht). En een geweldige opmerking van Frits!: Goed vast houden!! Want als ik de krant moet geloven is het LEVENSGEVAARLIJK!! HAHAHAHAHAHA

Vanochtend mijn bestelling opgehaald, was flink druk,maar gezellig druk.
Veel personeel aanwezig dus bij het afhalen ging het in een rap tempo

Mijn blaadjes afgegeven en na een kwartier kwam de aardige gast terug sorry meneer uw bestelling staat niet helemaal klaar (vond ook niet vreemd was nogal een flinke hoeveelheid) .

Dus hij ging alles bij elkaar sprokkelen, natuurlijk lekker kijken naar de andere bestellingen vermaakte mij best praatje. Bestelling werd na ontvangst gecontroleerd en werd zelfs mee geholpen om het in de auto leggen, te dragen !
Wou nog wat knal erbij hebben even lijstje ingevuld en ook vlot, maar of het is een foutje van de website of het is een foutje van de jongen achter de balie. Ik had flashing thunders en ik zie dat ik 1 pakje van 4 heb gekregen, op de site staat 40 stuks 6,95.
Voor de rest weer goed geregeld !
Ben een tevreden klant.

Laatst bewerkt:
Ja ook hier heb ik een flink deel opgehaald zoals hierboven sfeer was goed winkel leuk aangekleed.

Personeel vriendelijk behulpzaam. Heeft zijn zaken perfect op orde.

1e jaar hier meer dan de helft gekocht maar dit is een blijvertje.

Ja ook bij mij was het teveel omdat te kunnen inpakken dus van de voorraad werd het achter elkaar afgehaald.

Die knaller rijswijk1968 heb ik ook het moeten inderdaad 10 pakjes van 4 zijn, ach je woont in rijswijk, brengen ze wel even langs voor zo'n goede klant:D

Toppertje weer !! 20:10 kom ik binnen 20:14 ben ik buiten dat het 4 minuten duurt kwam omdat ik 3 minuten moest controleren. Denk dat dit wel het snelste is wat ik ooit ben geholpen in een vuurwerk winkel. Top!!!!

Natuurlijk is een praatje leuk maar ik had haast helaas en dan zijn dit soort "ronde" tijden goed voor goud!

Tot volgend jaar !!

Ik was rond 08:00 uur bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, speciaal gekomen voor de VIP-collectie. Het was er al gezellig druk en er hing een prima sfeer. Mijn bestelling was al na enkele minuten klaar. Vervolgens hielp iemand me met het controleren. Allemaal in een relaxte sfeer. Top!

Ja ook hier heb ik een flink deel opgehaald zoals hierboven sfeer was goed winkel leuk aangekleed.

Personeel vriendelijk behulpzaam. Heeft zijn zaken perfect op orde.

1e jaar hier meer dan de helft gekocht maar dit is een blijvertje.

Ja ook bij mij was het teveel omdat te kunnen inpakken dus van de voorraad werd het achter elkaar afgehaald.

Die knaller rijswijk1968 heb ik ook het moeten inderdaad 10 pakjes van 4 zijn, ach je woont in rijswijk, brengen ze wel even langs voor zo'n goede klant:D

Je mag ze zo komen halen, de bestelling moet natuurlijk in orde zijn.
Daar betaal je tenslotte voor.
Het valt ook niet mee voor inpakkers die er maar een paar dagen per jaar mee bezig zijn.
Dus helaas worden er vervelende fouten gemaakt waardoor er aan het einde van de rit, meestal 31 december sommige artikelen ineens op blijken te zijn ondanks de extra buffer.
Dan moet je dat zo goed mogelijk zien op te lossen en dat lukt in bijna alle gevallen gelukkig ook.

Back
Bovenaan