Rijswijkse vuurwerkhal

Frits vorig jaar was er om mijn postcode gevraagd in de losse verkoop. Ik vraag me af of ik nu wel of niet in het systeem zit?

Waarom is het karton Big 19 zojuist verhoogt in prijs?

Ik wilde net mijn bestelling doen en daarbij het karton voor 137,50 bestellen, maar hij was ineen 157,50.

Dit was 3 dagen geleden nog niet het geval...

Hierbij twijfel ik om uberhaupt naar de vuurwerkhal te gaan, vind dit namelijk een rare handelswijze.

Waarom is het karton Big 19 zojuist verhoogt in prijs?

Ik wilde net mijn bestelling doen en daarbij het karton voor 137,50 bestellen, maar hij was ineen 157,50.

Dit was 3 dagen geleden nog niet het geval...

Hierbij twijfel ik om uberhaupt naar de vuurwerkhal te gaan, vind dit namelijk een rare handelswijze.

Nee dat hoeft geen rare handelswijze te zijn, het kan zijn dat hij er achter is gekomen dat het te goedkoop was.

Of dat je weerhoud om bij deze winkel te kopen is je eigen keuze.

Nee dat hoeft geen rare handelswijze te zijn, het kan zijn dat hij er achter is gekomen dat het te goedkoop was.

Of dat je weerhoud om bij deze winkel te kopen is je eigen keuze.

Als ze erachter komen dat het te goedkoop was, dan vind ik het alsnog raar dat ze het veranderen.

Ten eerste staat het karton al minstens 3 weken online (zal veel langer kunnen zijn) met de prijs 137,50.

Ten tweede kan hier tenminste iets over vermeld worden op de site. Als er daadwerkelijk een te lage prijs voor was gerekend dan had dit gemeld kunnen worden op de site. Dan had ik er niet zo'n probleem van hoeven maken en was er niks aan de hand geweest. Nu lijkt het gewoon net alsof ze prijzen van populaire artikelen gewoon omhoog gooien.

Overigens geen persoonlijke aanval, maar ik heb vaker zulke dingen meegemaakt die mij dan achterdochtig maken. Als iemand van de vuurwerkhal mij een pm stuurt of even reageert dan zal ik mijn excuses voor deze posts aanbieden.

Laatst bewerkt:
Ik krijg pas rond 27 november mijne code van domino´s zeggen ze.
Best wel laat. Hoe voeg ik dat een de bestelling toe als ik die allang gemaakt heb dan.
Of kan ik gewoon in de winkel de code inleveren.

Ik krijg pas rond 27 november mijne code van domino´s zeggen ze.
Best wel laat. Hoe voeg ik dat een de bestelling toe als ik die allang gemaakt heb dan.
Of kan ik gewoon in de winkel de code inleveren.

Uhhh het is al twee december nu hoor Jamie, 27 november is alweer een week geleden en je post is van 1 december. Bedoel je niet dat je de code pas op 27 december krijgt ?

Je hebt wel een punt want als ik nu op de site lees staat er letterlijk

Op voorraad

Karton Big 19
12 stuks van 300 voor 137.50 euro OP=OP (kijk hier staat 137,50 dus je hebt geheel gelijk)

Exact hetzelfde artikel als de Extreme Salute en de 6-19 van Wolff.

Plaats in winkelwagen

Verder winkelen
van 300.- voor
€ 157,50

+
Als ze erachter komen dat het te goedkoop was, dan vind ik het alsnog raar dat ze het veranderen.

Ten eerste staat het karton al minstens 3 weken online (zal veel langer kunnen zijn) met de prijs 137,50.

Ten tweede kan hier tenminste iets over vermeld worden op de site. Als er daadwerkelijk een te lage prijs voor was gerekend dan had dit gemeld kunnen worden op de site. Dan had ik er niet zo'n probleem van hoeven maken en was er niks aan de hand geweest. Nu lijkt het gewoon net alsof ze prijzen van populaire artikelen gewoon omhoog gooien.

Overigens geen persoonlijke aanval, maar ik heb vaker zulke dingen meegemaakt die mij dan achterdochtig maken. Als iemand van de vuurwerkhal mij een pm stuurt of even reageert dan zal ik mijn excuses voor deze posts aanbieden.

Je hebt wel een punt want als ik nu op de site lees staat er letterlijk

Op voorraad

Karton Big 19
12 stuks van 300 voor 137.50 euro OP=OP (kijk hier staat 137,50 dus je hebt geheel gelijk)

Exact hetzelfde artikel als de Extreme Salute en de 6-19 van Wolff.

Plaats in winkelwagen

Verder winkelen
van 300.- voor
€ 157,50

+

De webwinkel van kartonvoordeel zou eigenlijk op 1 december dicht gaan.
Ik hou hem open tot 5 december maar ik heb wel 2 aanpassingen gedaan omdat de folder ook uit is.
Kartonvoordeel is vanaf maart open geweest.

Dat weet ik ook wel, maar ik krijg die code pas heel laat en hoe ik die moet inleveren staat er niet.
Vandaar kan je die gewoon in de winkel inleveren frits

Ik weet niet wanneer de code bij jullie komt maar je kan hem altijd inleveren bij de Vuurwerkhal tijdens de verkoopdagen.
Het is de bedoeling dat ik de uitgegeven codes in de webwinkel zet waar jullie hem kunnen activeren.
Dan weet ik exact hoeveel codes er uitgegeven zijn en zorgen dat er genoeg cakes op voorraad zijn.
1500 stuks is de limiet maar die ga ik dus niet allemaal in de bunker zetten als het niet nodig is.

Ik wil Fritsie bij deze persoonlijk bedanken, hij heeft namens de Vuurwerkhal heel veel moeite gedaan om de ontevreden klant (ik) tevreden te stellen.

Uitstekend werk, en excuses voor mijn uitlatingen hier op het forum!

Frits,

is de schietlijst voor de demo van aankomende zaterdag al bekend?

en zo ja, waar kan ik die vinden.

Alvast bedankt.

Back
Bovenaan