Rijswijkse vuurwerkhal

Heey Frits,

Is er een kans dat er Rubro flowerbeds in jou webwinkel komen? Zoja, dan wacht ik nog even met bestellen zeg maar... (A)

Hoopt op 4 seasons (2012 editie) en 6 elements.

Die kans is er altijd maar wij verkopen niets wat niet binnen of toegezegd is.

verkopen jullie ook nog Hardix vuurwerk

Aan je naam te zien ben je aan Hardix fan. Dit jaar uitverkoop van restjes misschien volgend jaar weer in de collectie. Dit jaar veel nieuwe artikelen van Vuurwerkvisie.
Waarschijnlijk ook nog wat 25 grammers van Wolff, ook op onze demo.

Is er al schietlijst bekend en zijn de nieuwe China red producten op tijd?

Ik krijg net de lijst door van de artikelen van China Red en de aankomst in onze bunkers in Duitsland.
Op onze demo geen nieuwe China Red artikelen, de echte nieuwe artikelen zijn allemaal pas na 14 december beschikbaar. :cry:
Dus even bij een China Red dealer kijken die na de 14e zijn demo geeft.

Aan de schietlijst wordt gewerkt.

word de salute cake 1 van schuurmans geschoten tijdens de demo ?

Die komen helaas te laat het land binnen voor onze demo.
Dit is het nadeel van een demo schieten begin december.

Maar er zullen collega's genoeg zijn die hem wel op tijd binnen hebben voor hun demo.

Komen er nog meer producten in de webwinkel? zoals op=op aanbiedingen ofzo? Of blijft het hierbij? dan weet ik wanneer ik mijn bestelling kan plaatsen.

En ik las dat de folder+vasteklantencode morgen komt?

Ik kom ook even kijken, voor mij ver reizen, maar met een studenten-ov maakt het allemaal net wat fijner.
Benieuwd naar de producten!

Denjo, ik hoop voor je dat je vóór twaalven thuis bent Vrijdag anders moet je alsnog betalen. Maar zo laat wordt het niet, tenzij het glad is want je weet het nooit met de NS.

Enig idee of de Extreme Salute 2.0 geschoten gaat worden? Hoop trouwens wel dat het weer wat beter wordt :).

Enig idee of de Extreme Salute 2.0 geschoten gaat worden? Hoop trouwens wel dat het weer wat beter wordt :).

Als hij op tijd binnen is wel, er is nog heel veel onderweg.

Het weer wordt steeds beter, gisteren gaven ze 18 mm regen door vandaag nog maar 3 mm voor de hele vrijdag.
Wat de wind betreft is het minder, dat wordt kantje boord zoals het er nu uitziet.
Maar morgen is het toch weer anders dus nog even afwachten.

Ik zag in de webwinkel dat er vanaf 7 december een groupon actie komt? wat houd die actie dan in ?

en komen er nog nieuwe producten in de webwinkel, zoals op=op artikelen. ?

alvast bedankt.

Komen er nog meer producten in de webwinkel? zoals op=op aanbiedingen ofzo? Of blijft het hierbij? dan weet ik wanneer ik mijn bestelling kan plaatsen.

En ik las dat de folder+vasteklantencode morgen komt?

Er komen nog wat producten en ook wat op=op artikelen.
Maar eerst moet de winkel klaar zijn voor morgen als wij open gaan.

Als je de folder met code niet hebt ontvangen kan ik de code zo voor je opzoeken en krijg de prijs mee bij het afhalen van je bestelling.

Er komen nog wat producten en ook wat op=op artikelen.
Maar eerst moet de winkel klaar zijn voor morgen als wij open gaan.

Als je de folder met code niet hebt ontvangen kan ik de code zo voor je opzoeken en krijg de prijs mee bij het afhalen van je bestelling.

Nee de code en folder heb ik ontvangen :) maar dan wacht ik nog even met bestellen totdat die artikelen in de webshop komen

Frits, wat ga je doen met de demoshow als er daadwerkelijk flink wat sneeuw valt aanstaande vrijdag?
Wanneer neem je het besluit tot schieten of verzetten naar de zaterdag?

Met die vooruitzichten van nu blijf ik liever thuis ipv in de file te gaan staan. Ik hoop dat het zaterdag plaats vindt.

Frits, wat ga je doen met de demoshow als er daadwerkelijk flink wat sneeuw valt aanstaande vrijdag?
Wanneer neem je het besluit tot schieten of verzetten naar de zaterdag?

Ik denk dat vrijdagavond iedereen blij is dat hij of zij thuis zit.
De verwachtingen zijn erg slecht, vrij harde wind, koud, nat en een grote kans op sneeuw.
Niet echt weer om even lekker een demo te bezoeken.

Ik denk dat ik in de loop van morgen definitief het besluit neem naar zaterdag uit te wijken of helemaal afgelasten als het zaterdag ook slecht zou worden.
Zaterdag geven ze nu alleen droog en koud weer door met matige wind.

kost een hoop geld, weer heb je niet in de hand dat is gewoon zo.

Geen demo kost klanten het erge frits je kan er niets aan doen.

Blijven hopen is de enige optie.

Ik gun het je en ik zal het je echt niet kwalijk nemen als het niet lukt.

En nu het nieuws waar iedereen op zat te wachten.

De demo is verplaatst naar zaterdag 8 december, zelfde locatie Leyweg hoek Noordweg te Den Haag.
Aanvang 19.30

Back
Bovenaan