Rijswijkse vuurwerkhal

Ik hoop dat hij net als voorgaande jaren de 2 meter gaat halen met de goede crackling,

Zoek mn filmpje anders op, dan weet je wat ja mag verwachten als hij in goede staat verkeerd :wink:

de persoon die je vergeten bent is de knaller :wink: na mijn probleempje met de Big Rose op de vorige pagina vandaag frits even aangesproken en inderdaad een nieuwe gekregen en als goedmakertje ook nog een action pack :) verder inderdaad ook bram95 en vuurwerkjunk gezien vandaag toch leuk om weer eens nieuwe gezichten te zien :)

IK kan wederom alleen maar positief zijn over de Rijswijkse Vuurwerkhal, alles top geregeld, leuke gezellige medewerkers, veel leden gezien en ook mee gekletst. Danny zie je overal natuurlijk en blijft een goede gozer, voor de rest Bram leren kennen, een fijne jongenman, en natuurlijk good old Theo ( vuurwerkjunk ) . na de vuurwerkhal nog even gezellig bij mij bij gekletst met jappy, Stefan en De Knaller. Die zie ik morgen om 10.00 weer waaar teven Ylke en zijn broer aanwezig zullen zijn en gaan we knallen. interesse om te komen : geef maar een gil hahaha

Gisteren mijn karton Celebration single shots va XXL fireworks opgehaald.
Gelijk aan de beurt en binnen 5 minuten afgehandeld.
Ik kwam nog een bekende uit Zeist tegen, ik ben even je nicknaam vergeten.

Het rijden vanuit Tiel naar Rijswijk is misschien iets te lang, maar ik vond het wel een leuk ritje.

Misschien tot volgend jaar, voor een kartonnetje Phlox.:wink:

frits,
ondanks mijn slordige bestelling toch alles goed gekomen,
complimentjes voor je personeel. Echt top dat ze meeliepen naar m'n autotje!

rtl nieuws ook nog gezien:P

Mooi zeg ken gewoon nog ff voor 19:00 vanavond bestellen.

Toch maar ff nog wat bestellen dan!

Vanmiddag rond 2 uur ff de winkel ingestapt toch zonder te bestellen. Werd gelijk geholpen door een leuk grietje, betalen ff 15/20 min op me bestelling gewacht en hoppa loop je zo de deur weer uit! :)

Winkel was lekker vol, maar loopt zo mooi vlotjes altijd! Heb dit jaar niet veel gekocht (voor freak begrippen), omdat ik op krukken loop en me kniebanden zijn afgescheurd! Als je er vandaag was en je zag iemand met een parka en krukken dan heb je mij zien staan! :cool:

Toppie!

Gister mijn bestelling opgehaald goede service en alles was er.
Maar ik kom er waarschijnlijk niet terug omdat het zo ver weg is.

Heron 456

Heron 456

Wij hadden het Heron 456 pakket gekocht en de altijd vriendelijke Frits vertelde ons dat het simpel twee lontjes in elkaar steken was. Maar helaas was het niet zo simpel. Er zaten alleen wat papiertjes bij om door te lonten en die waren maar mijn mening niet lang genoeg. Na wat geknutsel en twee man die hem aanstaken hebben we er 3 weten af te schieten, de vierde na een kwartiertje apart. Maar niet zoals bedoeld. Wat extra gebruiksaanwijzing was prettig geweest. Wat er uitkwam was in ieder geval verder top kwaliteit.

Helemaal weer te gek om al die jorge cakes in de lucht te schieten, voor mij blijft het echt een topmerk, de asteroid blijft echt grandioos, helaas had ik er echter een weigeraar tussen zitten :sad:
Voor de rest hoop ik dat Frits nog wat Jorge spul over heeft voor komend oud en nieuw :rolleyes:

Wij hadden het Heron 456 pakket gekocht en de altijd vriendelijke Frits vertelde ons dat het simpel twee lontjes in elkaar steken was. Maar helaas was het niet zo simpel. Er zaten alleen wat papiertjes bij om door te lonten en die waren maar mijn mening niet lang genoeg. Na wat geknutsel en twee man die hem aanstaken hebben we er 3 weten af te schieten, de vierde na een kwartiertje apart. Maar niet zoals bedoeld. Wat extra gebruiksaanwijzing was prettig geweest. Wat er uitkwam was in ieder geval verder top kwaliteit.

Er zijn diverse mensen die hierover contact met mij hebben opgenomen maar ik was er van overtuigd dat het heel simpel moest zijn.
Op oudejaarsavond liet een personeelslid zien dat het niet zo eenvoudig was als het werd voorgespiegeld. Ik kwam er namelijk ook niet uit.
Dit jaar een mooie cakebox met 4 500 grammers die wat eenvoudiger zijn door te lonten onder het Orange Label.

Even mijn verslagje van 30 December!
Dit jaar voor het eerst naar de Rijswijkse vuurwerkhal.
19:10 vanaf huis gegaan. 1 uur gereden en bijaangekomen bij de bestemming werd ik vriendelijk verzocht de parkeerplaats op te gaan. Hij vroeg nog karton voordeel. Ik had hem daarop geantwoord dit klopt. Auto neergeknalt zodat gelijk de achterklep open kon en het vuurwerk erin kon. Lopend naar de winkel zag ik alleen maar mensen met kartonnen. Dit bevestigde toch dat ik op het goeie adres was:)
Eenmaal binnen even rond gekeken. Leuke wand met producten en dergelijke. Toen hoorde ik een damen roepen: Karton Voordeel bestellingen HIER! Ik erheen gelopen.
Mijn bestelling afgegeven en vroeg of ik bij haar ook mijn normale bestelling kon doen. Zei adviesseerde mijn om naar de tafel ernaast te gaan. Dit meteen gedaan en ik had mijn bestelling afgegeven en daar werd mijn naam al omgeroepen voor de kartonnen. Deze netjes gekregen met precies welke JW product ik had. 20secs later werd weer mijn naam geroepen voor de normale bestelling. Gecontroleerd en wel vroeg ik hoe ik dit in 1x naar mijn auto kreeg of dat die jongen achter de balie het even apart wilde zetten. Waarop hij antwoorde en erg vriendelijk: Ik loop wel even mee! Nou dit heb ik nergens nog gehoord. Dus hij mee alles in 1x naar buiten. 20:15 Reed ik weer weg 21:30 thuis nog even de MAC bezocht:D

In één woord: GEWELDIG! tot volgend jaar!

Potverdorie! Wat is dit een top winkel zeg!

Allereerst Frits wil je een gelukkig 2012 toewensen! Dat je nu maar even van je rust kan genieten, haha.

Zal hier even mijn ervaringen vertellen met de winkel:
Na het fiasco bij Vuurwerkland Steenbergen bestelde ik pas op een redelijk late datum bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Op 22 december ging mijn bestelling de deur uit. Tijdens het bestellen kwam ik erachter dat de Cruise Rockets uitverkocht waren, ik kon er maar 2 bestellen terwijl ik er graag 10 wilde hebben, heb toen telefonisch contact opgenomen met Frits en die zou nog een kartonnetje bijbestellen. Nog geen kwartier later belde Frits me op met de mededeling dat alle kartons al verkocht waren. Inmiddels was de betaling nog niet voltooid waardoor de Cruise Rockets nog gewoon verkocht werden en ik uitkwam op 1 pakje. Achja vervelend maar Frits had zijn best gedaan. Op aanraden van Frits had ik nog maar een earcatcher erbij genomen.

Het was 29 December 21:35 toen ik de winkel inliep. Bestelling werd afgegeven en vrijwel direct verschenen de tassen met de bestelling. Alles werd door de medewerker gecheckt zodat ik eigenlijk niks hoefde te doen. Een aantal dingen waren uitverkocht of konden niet geleverd worden maar dat waren kleine dingetjes zoals; Magic Whip, (ipv. 10x 10 meter kreeg ik volgens mij 36 pakjes van 3 meter) 500 Shots mat (had er 10 van besteld maar kreeg 3 keer een 2000 shots) en de Extreme Thunder rockets. De laatste baarde me nogal zorgen aangezien ik die persé wilde hebben maar ik kreeg de knalpijltjes van China Red. De medewerker durfde zijn hand er voor in het vuur te steken dat ze het zelfde waren en toen heb ik ze dus maar op goed vertrouwen meegenomen.

Uiteindelijk klopte de hele bestelling alleen miste de 2 Cruise Rockets die wel op mijn lijst stonden. Na het verhaal te hebben uitgelegd zei die het volgende; ''Wacht maar ik ga ze wel even halen''. Tot mijn verbazing kreeg ik dus ook nog de 2 Cruise Rockets mee. Waar die ze vandaan had gehaald; geen idee! Maar het was natuurlijk top!

Uiteindelijk was het 31 december en was ik toch wel benieuwd daar die Knalpijltjes van China Red want ik had toch wel 15 pakjes ervan en als je dan toch tegen zouden vallen was het zeker een domper geweest! Maar het tegendeel bleek waar! Ze waren zelfs harder dan de Extreme Bang! Echt top!
En ook de earcatcher was super! Echt iets dat er volgend jaar weer in komt alleen dan meer dan 1 keer!

Frits bedankt en tot de 29ste! Als je zo'n korting en service weet neer te zetten dan kan ik daar niks meer op aanmerken! Alles was echt top!

Via deze weg wil ik iedereen een fijn en vooral gezond 2012 toewensen.

Nu de kruitdampen zijn opgetrokken en ik er alweer 3 overvolle werkdagen op heb zitten is het tijd om eens te kijken wat er allemaal goed en vooral te kijken wat er fout is gegaan.

Dit jaar waren er in tegenstelling tot de afgelopen jaren lange wachttijden bij het afhalen van de voor bestellingen. De oorzaak hiervan is bekend en in het vervolg houden wij er rekening mee zodat het niet opnieuw gebeurd.
Ook waren er een paar artikelen op onverklaarbare wijze niet aanwezig toen de klant ze op kwam halen en dan moeten wij ook aan de vervangers, uiteraard wel in overleg met de klant.
Ikzelf vind het verschrikkelijk maar de oorzaak van het misgrijpen is waarschijnlijk dat er verkeerde artikelen zijn meegegeven in de bestellingen.

Er is in elk geval genoeg te doen om het beter te laten verlopen dan dat het afgelopen jaar ging.

Als alles doorgaat komt er een geheel nieuwe Orange Label lijn met unieke producten.

Groeten Frits

Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Frits en wat betreft het ophalen van mijn bestelling : geen problemen, geen wachttijd en elk artikel was er dus ik ben een tevreden persoon :)

Frits, beste wensen nog, mijn bestelling is ontzettend goed ontvangen! Moest inderdaad wel wat langer wachten maar dat maakte mij niet uit.

Back
Bovenaan