Rijswijkse vuurwerkhal

Ik zie total madness niet meer op de webwinkel staan maar neem aan deze wel verkocht word?

Als er iets weg is is het niet meer te koop, als het niet te zien is voorkomt dat meestal de vraag van "komt tie nog"?

Wat je niet ziet is er ook niet meer, helaas.

Maakt niet uit, had hem al bestelt, dacht er wat mis mee was omdat sommige wel op uitverkocht stonden. :)

Succes tijdens de verkoopdagen.

En ben benieuwd hoe jullie showtje dit jaar zal zijn.
Ik wacht op films:D

Helaas al wat artikelen uitverkocht, was dan ook wat laat met bestellen... Maar toch erg blij met m'n bestelling.

De Rijswijkse Vuurwerkhal was net op het RTL4 nieuws. Leuk om te zien hoe alle fanaten al weer vroeg voor de deur staan. En de Mega Mini van China Red werd geprezen. :D

foto's van ad.nl

ngsx0w.jpg

2iiixi9.jpg

15wb1mx.jpg

thuis! :)

ging erg snel in rijswijk stond na 10 minuten weer buiten. :)

kwam binnen gelijk bestellijst afgegeven en mijn bestelling werd opgehaald. al snel werd mijn naam omgeroepen en nam ik de tas met vuurwerk in ontvangst :) nadat ik de tas op de tafel had gezet kwamen er snel 2 medewerkers naar mij toe om te helpen met het controleren van mijn bestelling. de controle was snel gedaan en alles was aanwezig. Helaas ontbrak de Stars over Paris deze was ook niet voorradig en hiervoor kreeg ik een vervanger :)

Ik was er vandaag was super druk maar ze vergaten wel een hoop bij een hoop mensen ook heel vaag hadden ze bestellingen in 2 gedeeld enzo maar kep alles dus no problem

Top zaak!

Had binnen 5 minuten mijn bestelling. Alles was compleet. Naast het gratis Action Pack ook nog een Candle Kit van Frits gekregen!

Geweldig assortiment, goed bereikbaar, veel gratis vuurwerk bij het voorbestellen en vooral omdat ze weten hoe je klanten moet binden aan je zaak, is voor mij de reden hier altijd terug te komen.

Net even mijn bestelling nog een keer na gelopen en toen bleek de Big Rose geen lont te hebben! nouja geen lont, main en spare fuse waren allebei bij de tube afgeknipt... niet heel erg veilig om die nog te gebruikten lijkt me :rolleyes:

net even gebeld met de rijwijkse vuurwerkhal en kan m morgen gewoon meenemen als ik mijn kartonbestellig op kom halen en dan word ie omgeruild voor een veilig exemplaar :) goeie service :)

Ik was er vandaag was super druk maar ze vergaten wel een hoop bij een hoop mensen ook heel vaag hadden ze bestellingen in 2 gedeeld enzo maar kep alles dus no problem

Ja hier ook 8:10 naar binnen 9:15 buiten.

Was een vriendelijke gast daar die mij hielp en moest ook zelf heen en weer lopen want er ontbraken 5 pakketten.

Goed opgelost. En heel druk maar gezellige drukte

Zo ik krijg een hernia van dat kartonvoordeel! Te**** wat een dozen! Verder was alles goed geregeld.

Het was vanaaf erg rustig vergeleken met de rijen die ik gisteren zag.
Er hing wederom een gezellige sfeer.

frits was wederom prima aanspreekbaar voor de klanten, Frits dacht wederom goed me bij eventuele knelpunten.

Ook het personeel was weer top. Leuk kennis te hebben gemaakt met de vuurwerkjunk en bram95!

Als klap op de vuurpijl kwamen Jappy, Stefan en modje Arjan ook nog eens langs! En nog een jongeman, waarvan mij de naam (ik schaam mij) mij ontschoten is. Al met al zat de sfeer er goed in.

Frits beloofde mij overigens een Phlox, nadat ik hem die aangeraden had voor het assortiment. Die heb ik ook gekregen van Frits. Helemaal top. Een man van zijn woord!

Maar mensen in regio Haaglanden, schaf dat ding toch aan zeg. Tis echt een leuke fontein!

Tripje richting 070 was weer top. Volop knallen, relaxte sfeer. Super gewoon.

:bye:

Back
Bovenaan