Rijswijkse vuurwerkhal

Ik probeerde net bestellen voor 30dec tussen 20:00 en 20:30 omdat ik dan mijn kartonbestelling wil ophalen. Maar ik kan dat moment niet aanklikken is dit niet meer mogelijk ?

Dan pak het 1e groene afhaalmoment voor de kartonafhaaltijd en kom je iets later.
Dat is dan geen probleem. Alles staat dan klaar voor je van je gewone bestelling. De kartons liggen in de grote bewaarplaats en die pakken wij dan pas.

Gespot op Twitter : " Voor liefhebbers hebben wij nog een aantal vuurwerkposters en vuurwerkdummies. GRATIS af te halen in onze showroom. Niet voor wederverkoop!"

Ik stond op het punt om te bestellen, alles ingevuld, maar toen kwam ik erachter dat er iets miste aan me lijstje stom stom stom, maar nu kan ik me order niet meer annuleren, en ook kan ik het product niet meer aan me winkelwagentje toevoegen. Dan staat er ''rond eerst je vorige bestelling af''

Hoi..

Ik had een vraagje..Ik ben heel waarschijnlijk in het oosten (Arnhem) met oud en nieuw maar wil heel graag zoals elk jaar gewoon vuurwerk bij de Rijswijkse vuurwerkhal halen..Ik kan zelf geen bestelling doen maar m'n ouders wel...Helaas zitten ze tot 26 dec. in het buitenland en komen ze dan pas terug....

Uit ervaring weet ik dat als je zo laat nog een bestelling doet, dat je dan meestal alleen nog kunt afhalen op 31 december...Voor mij is dat veel te laat...
Ik zou heel graag willen weten wat jullie me aanraden..

Groetah!

Hoi..

Ik had een vraagje..Ik ben heel waarschijnlijk in het oosten (Arnhem) met oud en nieuw maar wil heel graag zoals elk jaar gewoon vuurwerk bij de Rijswijkse vuurwerkhal halen..Ik kan zelf geen bestelling doen maar m'n ouders wel...Helaas zitten ze tot 26 dec. in het buitenland en komen ze dan pas terug....

Uit ervaring weet ik dat als je zo laat nog een bestelling doet, dat je dan meestal alleen nog kunt afhalen op 31 december...Voor mij is dat veel te laat...
Ik zou heel graag willen weten wat jullie me aanraden..

Groetah!

Voor jou maak ik een plekje vrij op de 29e.
Je kan ook via de webwinkel bestellen en betalen.
Dat betalen laat je je ouders gewoon doen.
Dat kan ook vanuit het buitenland.

Ook al doe ik niet aan Twitter en niet (meer) aan facebook, dit vond ik op de twitter van de RVH;

Alle dummies van China Red zijn binnen en zijn nu te bekijken in onze showroom aan de Koopmansstraat 5a in Rijswijk.

Dus voor degene die even willen kijken, ga je gang. Ze verkopen trouwens ook leuke fop en scherstvuurwerk pakketjes met o.a. grondbloemen en crackling ballen!

Mvg, Bram

PS: Er zijn ook nog dummies te halen maar op=op en het gaat waarschijnlijk snel nu!

Voor jou maak ik een plekje vrij op de 29e.
Je kan ook via de webwinkel bestellen en betalen.
Dat betalen laat je je ouders gewoon doen.
Dat kan ook vanuit het buitenland.

Top!..Dat zou echt fijn zijn...:bye:
Dit is echt service waar andere winkels een voorbeeld aan kunnen nemen:)

Frits,

Ik heb je geprobeerd te bereiken via het nummer op de site en via PM maar beide zonder succes dus doe ik maar even hier.

(Zou jij mij even kunnen pmen?)

Laatst bewerkt:
Hoi Frits,

Ik heb een probleem, krijg me geld pas vrijdag voor vuurwerk, maar kan alleen in de avond ophalen. Is het mogelijk dat je nog 1 plekje vrijmaakt? anders ben ik genoodzaakt ergens anders het te halen aangezien ik moet werken!! Heb een budget van 500 euro.

Hoi Frits,

Ik heb een probleem, krijg me geld pas vrijdag voor vuurwerk, maar kan alleen in de avond ophalen. Is het mogelijk dat je nog 1 plekje vrijmaakt? anders ben ik genoodzaakt ergens anders het te halen aangezien ik moet werken!! Heb een budget van 500 euro.

ik heb morgen mijn geld en dan ga ik bestellen en ik zit met het zelfde probleem. Maar zit het al helemaal vol dan dat je vraagt of er nog een plekje vrij is want anders moet ik het ook anders op gaan lossen als alles vol zit ik had gehoopt op vrijdag avondna 7 uur. Ik hoop dat als ik morgen avond bestel ik nog plek heb anders moet mijn bestelling even wachten tot ik wat anders bedacht heb.

ik heb morgen mijn geld en dan ga ik bestellen en ik zit met het zelfde probleem. Maar zit het al helemaal vol dan dat je vraagt of er nog een plekje vrij is want anders moet ik het ook anders op gaan lossen als alles vol zit ik had gehoopt op vrijdag avondna 7 uur. Ik hoop dat als ik morgen avond bestel ik nog plek heb anders moet mijn bestelling even wachten tot ik wat anders bedacht heb.

Dit is geen probleem, gewoon een afhaalmoment kiezen voor oudejaarsavond.
Dan even mailen naar [email protected] wanneer je het wilt ophalen met je gegevens erbij en dan pas ik het aan.

shit wat kunnen die chinezen van een normaal blokje ineens op zo'n filmpje er een Groot prof blok van maken zeg.... je reinste oplichterij vind ik dit....

zie post van torr heron bakkie...

Misschien is hij wat aan de prijzige kant, maar adviesprijs is wel €199,-! dus zit de Vuurwerkhal nog met een nette prijs?

Maarja dan zal ik jullie nog wat vertellen, hij is al uitverkocht bij de Rijswijkse Vuurwerkhal; volgens de webshop.

Back
Bovenaan