Rijswijkse vuurwerkhal

Komt de Dutch Thunder van Hardix trouwens in de collectie? Aangezien dit toch misschien wel de hardste knalcake van Nederland is. Hij is volgens mij net zo hard als de Silver Salute, als het niet harder is.

Helaas blijft voor mij de Silver Salute de nummer 1 dus geen Dutch Thunder in het assortiment.

Hallo allemaal!

laatste update voor de website,
Het is mijn een grote eer om jullie te kunnen melden dat zojuist de
website van de vuurwerkhal weer online is!

Met grote trots presenteren wij u de vernieuwde website.

Klik hier

Knallende groete!

Pracht site! Ziet er echt heel goed uit. En normaliter ben ik vrij kritisch! Zeer proffesioneel en mooie kleur spelingen..

Kleine note;

Bij tab blad foto albums staat: Deze foto album is helaas nog niet online.

Moet dat niet zijn dit fotoalbum?

Verder verder een compliment voor de goede beschrijving van een 100k rol..

Chinese rol met eindknal, (ook wel bekend als 100k rol).
Dat vind ik echt een heel goede zaak!

ben zeer benieuwd naar de webshop een het assortiment!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VUURWERKDEMONSTRATIE 2011
De Rijswijkse Vuurwerkhal verzorgd ook
dit jaar weer een ruim 1 uur durende
grote, gratis vuurwerkdemoshow.
Wij schieten bijna alle losse cakes uit
ons assortiment.

LET OP : NIEUWE DEMO LOKATIE!

Onze jaarlijkse vuurwerkdemo is verhuist naar een nieuwe locatie.
De gemeente vond Rijswijk te klein om onze demo te kunnen huisvesten. Gelukkig konden wij net op tijd uitwijken naar
Den Haag alwaar wij met open armen ontvangen werden door voetbalvereniging Celeritas waar wij onze vuurwerkdemo 2011 kunnen houden.

Datum vuurwerkdemo
zaterdag 10 december 2011.
Aanvang : 19.00 uur.
Adres : Voetbalvereniging Celeritas
Leyweg hoek Noordweg te Den Haag.

Ikzelf zal helaas deze demo aan mij voorbij moeten laten gaan in verband met een etentje incl feestavond.
Had hier graag bij willen wezen.

ziet er inderdaad goed uit, wie zijn wij vindt ik wel leuk beetje achtergrond info
altijd goed

Laatst bewerkt:
Pracht site! Ziet er echt heel goed uit. En normaliter ben ik vrij kritisch! Zeer proffesioneel en mooie kleur spelingen..

Kleine note;

Bij tab blad foto albums staat: Deze foto album is helaas nog niet online.

Moet dat niet zijn dit fotoalbum?

Verder verder een compliment voor de goede beschrijving van een 100k rol..

Chinese rol met eindknal, (ook wel bekend als 100k rol).
Dat vind ik echt een heel goede zaak!

ben zeer benieuwd naar de webshop een het assortiment!

Het foto album komt binnenkort + veel fims uit China van ons 10 daags bezoek daar in 2009 en 2011

Hallo allemaal!

laatste update voor de website,
Het is mijn een grote eer om jullie te kunnen melden dat zojuist de
website van de vuurwerkhal weer online is!

Met grote trots presenteren wij u de vernieuwde website.

Klik hier

Knallende groete!

waarom kunnen jullie de site zien, maar ik niet?(ik zie de pagina van dat het binnekort online komt, en dat ik ook naar kartonvoordeel.nl kan gaan):frusty:

gr. wateringen

Ja bedankt, het is wel mooi echt een super website Frits(als ik je zo mag noemen:p) het ziet er veel mooier uit dan andere (vuurwerk)site's. misschien een gokje wagen dit jaar:rolleyes:

Je mag Pascal en Theo bedanken voor de nieuwe look van website.
Mij mag je bedanken als je een super oudejaarsavond heb gehad met vuurwerk van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
En is het niet naar je zin dan wil ik het ook horen want elk jaar is er wel iemand met een artikel dat niet doet wat hij moet doen.
Wij doen ons best door "alleen het beste" te verkopen.
Ik zou zeggen kom naar de demo en kijk of er iets tussen zit wat jij mooi vindt.

Gr.Frits

Je mag Pascal en Theo bedanken voor de nieuwe look van website.
Mij mag je bedanken als je een super oudejaarsavond heb gehad met vuurwerk van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
En is het niet naar je zin dan wil ik het ook horen want elk jaar is er wel iemand met een artikel dat niet doet wat hij moet doen.
Wij doen ons best door "alleen het beste" te verkopen.
Ik zou zeggen kom naar de demo en kijk of er iets tussen zit wat jij mooi vindt.

Gr.Frits

Oke Frits, als ik ze kan herkennen zal ik het zeker doen :p. En ik heb zoiezo een leuke oud en nieuw met/of zonder vuurwerk. En ja, dat "alleen het beste" is bij mij wel bekend geworden samen met de RVH :devil:. En ik zal mijn ouders zeker smeken om te kunnen gaan, want na alles wat ik hoor moet ik gewoon zijn(het is maar 2 a 3 min. lopen).

Gr. Emre

Hey,

Ik wacht net zoals velen ook met smart op de webwinkel

ik heb wel 3 vraagjes:

Komt de Choeet Shock box weer in het assortiment want ik vond dat toch wel een heel mooi pakket met mortieren met boeket!

Komen er nog meer producten van Choeet in het assortiment?

Komen er producten in het assortiment die voorheen illegaal waren in Nederland?

Alvast bedankt,

Back
Bovenaan