Rijswijkse vuurwerkhal

Koop ook altijd me vuurwerk in Rijswijk, zou wel leuk zijn als ze een keer een freak actie met korting doen. :rolleyes:

Dan kan je in de problemen komen als winkelier vanwege de te grote bestellingen, er is hiervan een goed voorbeeld.
Ik geef nooit korting maar tot 54% extra.

Iedere winkel doet het op zijn manier, wij geven graag wat teveel weg.

Dan kan je in de problemen komen als winkelier vanwege de te grote bestellingen, er is hiervan een goed voorbeeld.
Ik geef nooit korting maar tot 54% extra.

Iedere winkel doet het op zijn manier, wij geven graag wat teveel weg.

bedenk wel dat jullie een goed assortiment hebben, en met een korting meer freaks lokken.

bedenk wel dat jullie een goed assortiment hebben, en met een korting meer freaks lokken.

Je kan wel meer freaks lokken met mooie kortingen en dan je vuurwerk niet kunnen uitleveren omdat je het verkeerd hebt ingeschat daar pas ik voor.

Wij hadden afgelopen jaar boven de 800 euro 35% gratis Bonfireworks uitzoeken en daar kwamen tientallen liefhebbers op af al dan niet met een gezamenlijke order.

Dit was voor ons goed te doen alleen werd de container Bonfire pas op 23 december geleverd wat ons met inpakken weer extra werk bezorgde omdat bij het afhalen weer bijgepakt moest worden ook omdat wij gratis Bonfire weggaven vanaf 55 euro.

Kartonprijzen hanteerden wij al op aanvraag.

Lekkah knalluh is een traditie die elk jaar
weer terug komt bij de Rijswijkse Vuurwerkhal!
als de laatste klant de winkel heeft verlaten,
dan nog even een klein showtje voor de deur van de Vuurwerkhal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:

http://www.youtube.com/user/vuurwerkhalNL#p/a/u/0/D14p6H3QpMM

Lekker filmpje Frits :) maar even voor volgende keer : hoe laat verlaat de laatste klant meestal de winkel want dan kan ik hier volgende keer en ik denk meerdere van hier er bij proberen te zijn :rolleyes:

Geweldig dit, bewijst maar eens dat Frits een echte liefhebber is met een mooie collectie en winkel

Laatst bewerkt:
Rijswijkse Vuurwerkhal; prima winkel, goed georganiseerd, geen lange wachttijden, oliebollen voor de deur, prachtige demo en erg goede collectie! Hier kunnen veel winkels nog wat van leren.

En natuurlijk de fantastische prijzen die ze weggeven!!:wink: Was het in de kruit-afkickfase even vergeten op te noemen, maar hoort natuurlijk bovenaan te staan bij de pluspunten!

Laatst bewerkt:
Rijswijkse Vuurwerkhal; prima winkel, goed georganiseerd, geen lange wachttijden, oliebollen voor de deur, prachtige demo en erg goede collectie! Hier kunnen veel winkels nog wat van leren.

Je vergeet een belangrijk ding : de fantastische prijzen die ze ter beschikking stellen, dat zou jij toch moeten weten :)

Lekker filmpje Frits :) maar even voor volgende keer : hoe laat verlaat de laatste klant meestal de winkel want dan kan ik hier volgende keer en ik denk meerdere van hier er bij proberen te zijn :rolleyes:

Meestal om een uur of half negen zijn de laatste klanten weg en dan om een uur of 9 a half 10 effe zelf wat afsteken.

Laatst bewerkt:
Had je het over of had he het 1 en ander apart gehouden?

Wij hebben altijd ruim op voorraad tot aan het laatste uur.
Wat over is wordt niet meer verplaatst maar in onze eigen bewaarplaats met vloerverwarming opgeslagen. Wij mogen het hele jaar 50.000kg hebben liggen.

Dan gaat er ook nog een behoorlijke hoeveelheid mee naar huis om daar nog wat aan elkaar te knutselen.(filmpje komt binnenkort)

kvind het leuk om te lezen dat klanten bly zyn met de service dan kan ik trots zyn op myn collega's en me zelf

Gr Rijswijker

movie

Wow, wat een show!
Allemaal doorgelont en wel? want er gaat zoveel tegelijk de lucht in!
Wat werd er als finale allemaal de lucht ingeschoten? Want dat ging echt met 10tallen pijltjes tegelijk omhoog!

Wow, wat een show!
Allemaal doorgelont en wel? want er gaat zoveel tegelijk de lucht in!
Wat werd er als finale allemaal de lucht ingeschoten? Want dat ging echt met 10tallen pijltjes tegelijk omhoog!

De laatste cakes waren Dominaters, Colorfull Thundertails en een karton Silver Salute.

Alles doorverbonden met Magic Whip en alles aangestoken door de Tank van Beko.

doorgelont met magic whip en aangestoken door de tank van beko hahahaha:bonk:

dat is nog eens humor

ennuh natuurlijk bedankt voor het delen frits, je hebt je wel vermaakt zo te zien

Laatst bewerkt:
Hierbij nog wat filmpjes van de Rijswijkse vuurwerkhal.

Hierbij nog wat filmpjes van de Rijswijkse vuurwerkhal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron:Geüpload door vuurwerknieuwsavm op 16 jun 2011

+ YouTube Video

Bron:Geüpload door vuurwerknieuwsavm op 16 jun 2011

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Leuk om weer eens terug te zien, alleen deel 3 doet het niet meer.

Gr.Frits

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan