Rijswijkse vuurwerkhal

Ik heb precies dezelfde planning, en Dinsdag 7 December na de Demo gelijk inleveren en betalen! Trouwens Frits als je op 7 December besteld kan je dan nog je afhaaltijden bepalen :D ?

Dan ben je nog ruim op tijd denk ik, maar je weet nooit hoe hard het gaat lopen maar de meeste mensen wachten tot na de demo.( zou ik ook doen)

Op http://www.vuurwerk24.nl/shop/index/3003 kan je al de nieuwe producten zien+beschrijving. Alleen zijn sommige dingen 'uitverkocht', missen de plaatjes nog en kan je nog niks in je winkelmandje doen. Ik ben benieuwd wanneer dit mogelijk is. Ik kan ook niet wachten met bestellen:).

Moet van mijn baas altijd bestellen.
Maar eerst 20 Nov nu weer eind Nov?

Apart schijnbaar technische problemen?

Laatst bewerkt:
Ik begrijp de haast van jullie niet, het is nog niet eens december. Op het oog is de webshop bijna klaar, dus nog even geduld.

Wij hadden de webwinkel rond 15 november open willen hebben maar door wat aanpassingen die ik er weer ( op het laatste moment) in wilde hebben is het een beetje uit de hand gelopen.
Ik bedenk vaak iets, bijvoorbeeld de verkoop van oliebollen via de webwinkel, dat later veel minder eenvoudig dan ikzelf bedacht had in de webwinkel ingepast moet worden.

Wij hopen uiterlijk komend weekend met de webwinkel open te gaan.

Misschien worden er tijdens de voorverkoop nog wat kleine dingen aangepast maar dan blijft hij wel open.

PS. een deel van de opbrengst van de oliebollen en €2.- per wensballon gaat naar het goede doel, het Verkaart Development Team dat in Kenia zeer goed werk verricht en waarbij er geen geld aan de strijkstok blijft hangen.
Voor meer info; www.vdt.nl

Top idee weer van jullie. Altijd goed om een aantal doelen te steunen. Ik eet wel een paar oliebollen meer op !

PS. een deel van de opbrengst van de oliebollen en €2.- per wensballon gaat naar het goede doel, het Verkaart Development Team dat in Kenia zeer goed werk verricht en waarbij er geen geld aan de strijkstok blijft hangen.
Voor meer info; www.vdt.nl

Wat een geweldig initiatief, Frits.

Hulde :handsup:

Webwinkel 2010
Onze webwinkel is geopend!
U kunt nu online uw vuurwerk,
en dit jaar ook oliebollen bestellen!

Onze webwinkel blijft open tot oudejaarsavond 18.00 uur
zodat u tot het laatste moment nog vuurwerk online kunt bestellen en betalen.

Het minimale vuurwerk orderbedrag is : € 35,-

De voorverkoopactie met véél gratis vuurwerk loopt echter tot 28 december 19.00 uur!

Bestellen via webwinkel heeft als voordeel dat u thuis of op het werk op uw gemak
het vuurwerk kunt uitzoeken, filmpjes bekijken, en veilig met iDeal kunt betalen enz.
U kunt zelf uw afhaaltijd bepalen, wij hebben het afhalen in half-uursblokken ingedeeld.
Dus hoe eerder u besteld hoe meer blokken er openstaan voor u om uit te kiezen.

Om uw oud en nieuw nog completer te maken
kunt u in onze webwinkel ook de beste oliebollen, appelflappen enz. bestellen!
De oliebollen kunnen ook apart van het vuurwerk worden bestelt!
Een deel van de opbrengst schenken wij aan het goede doel,
het Verkaart Development Team.
www.vdt.nl

Bestellen in de showroom heeft weer andere voordelen want hier zijn de artikelen
op ware grootte te zien, kunt u de opbouw van een cake bekijken en niet geheel onbelangrijk
u kunt advies vragen hoe u bijvoorbeeld een straat of wijkshow kunt verzorgen.
Maar ook voor net die ene speciale cake of vuurpijl die voor u het hoogtepunt
van de oudejaarsviering vormt kunt u bij ons terecht.

Het kindervuurwerk is niet via de webwinkel te bestellen!
Daarvoor is er een aparte kinderbalie in onze winkel
aan de Koopmanstraat 5a in Rijswijk (Z-H)

Tevens kunt u bij deze kinderbalie ook wensballonnen ( Sky Lanterns ),
vuurwerkbrillen, pijlenstandaards en vuurwerkklemmen kopen.

En niet te vergeten de Rijswijkse Vuurwerkhal KADOBONNEN!
Deze zijn tot elk gewenst bedag te koop vanaf €5,-

GA HIER NAAR ONZE WEBWINKEL

www.vuurwerkhal.nl

Na 2 jaar veel te hebben besteld denk ik er dit jaar anders over
naar mijn inzien weer een beetje hetzelfde allemaal...

Ja hier ook eentje met een mooie brief erbij, echter werkt de kanscode die erbij zit niet ?

Jawel, je krijgt eerst een foutmelding site, maar als je dan terug gaat naar de webwinkel staat er als het goed is iets leuks in je winkelmandje. :)

Jawel, je krijgt eerst een foutmelding site, maar als je dan terug gaat naar de webwinkel staat er als het goed is iets leuks in je winkelmandje. :)

Meen je dat nou, hm er staat het hele orange label assortiment in ?? :rolleyes:.
Thnx ik weet genoeg, bedankt voor de info :thumbup:

Hier ook een mooie brief + folder ontvangen. Hiermee onderscheidt de rijswijkse vuurwerkhal zich echt ! Naar mijn weten zijn er weinig dealers die dit doen :thumbsup:

Gr stefan, Nog 2 dagen en dan de demo ! heb er zin in !

Ook ff gekeken naar me kanscode die je kan invoeren op www.vuurwerkhal.nl

geen 250 euro gratis vuurwerk !
maar toch wel weer een raiders gratis gekregen !

Back
Bovenaan