Rijswijkse vuurwerkhal

ik was er vandaag ook echter heb ik niks gekocht had ook geen besteling ofzo maar er stond een rij van hier tot tokio :p ( NIet leterlijk hoor ) :wink: meschien dat mn vader op maandag ochtend nog wat pijlen paketen gaat halen :)

:bye:

Heb hier vandaag ook m'n bestelling opgehaald, maar voor mij was dit de laatste keer dat ik dit op deze manier doe.
Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn om in 1 winkel m'n hele zooi te bestellen, maar achteraf blijkt dat niet zo'n goed idee te zijn geweest. Dat 5 keer heen en weer lopen met inferieure plastic rommel, wat ze tassen noemen, is nog wel overheen te komen. Maar door dat gedoe raak je het overzicht kwijt en ben je blij dat je weg ben uit die hectiek. Tot overmaat van ramp blijkt bij thuiskomst, dat ze de Sky Symphonie er niet bij hebben gestopt en zit ik hier met 2 zwaar teleurgestelde kids. Ken ik nog een keer terug ook.
Nee, voortaan ga ik weer gewoon stad en land afrijden en raap in kleine zaakjes m'n boeltje bij elkaar.

Het viel mij ook allemaal niet mee.

Na eerst Middenmeer bezocht te hebben ,op naar Rijswijk om mijn bestelling af te halen.

Bij aankomst.....slechts 1 afhaalbalie !!!!????:angry:

Giga druk , lange wachttijden........nee , was de 1e en tevens laatste keer.

Draagtassen waarvan inderdaad alleen geschikt om ten hoogste 3 pingpongballen
te vervoeren .

Goeie winkel erg druk , daardoor ook moeilijk weg te komen met 170 euro aan vuurwerk, wel gave shows

erg mooie winkel om te zien!

ook super idee om de cakes voor de helft open te strippen zodat je zicht krijgt op de tubes.

wat ze verkopen is ook bijzonder voor nederlandse begrippen: best of all import. klasse.

Datum Demoshow 2008 bekend
Op zaterdag 6 december om 19.30 uur kunt weer terecht op Generaal Spoorlaan,
tussen het oude stadhuis en de Rijswijkse Schouwburg, voor onze jaarlijkse Vuurwerk Demoshow.
Een ruim één uur durend vuurwerkspektakel met daarin het mooiste vuurwerk dat in Nederland via de detailhandel te koop is.
Bij afgelasting zondag 7 december herkansing.
De schietlijst is nog niet te vinden onder de downloads knop.
De webwinkel is medio november 2008 weer geopend.

http://www.vuurwerkhal.nl/

daar moet ik zeker bij zijn, afgelopen jaar voor het eerst geweest wat een show super. ook het aanbod van vuurwerk is heel groot.

Ja ik zag het aan de losse potten al. Revolution is ineens 10 euro duurder geworden en enkele andere zijn ook fors in prijs gestegen. Ben benieuwd of dit door de detailist komt of door de importeur.

Gratis vuurwerk 2008.

BIJ BESTEDING VAN € 30,- TOT € 40,-
2x THUNDERKINGS t.w.v.€ 7,90 gratis

BIJ BESTEDING VAN € 40,- TOT € 75,-
2x THUNDERKINGS
EN 1 RAIDER 19 SCHOTS
GRATIS! T.W.V. € 13,85

BIJ BESTEDING VAN € 75,- TOT €110,-
1 RAIDER 19 SCHOTS
EN 1 LILLY MAGNOLIA
GRATIS! T.W.V. € 18,45

BIJ BESTEDING VAN €110,- TOT € 140,-
1 LILLY MAGNOLIA
EN 1 JORGE URAN
GRATIS! T.W.V. € 27,45

BIJ BESTEDING VAN € 140,- TOT € 170,-
1x THUNDERKINGS
EN 1 LILLY MAGNOLIA
EN 1 SCREAMING GOLDEN QUATTRO
GRATIS! T.W.V. € 31,40

BIJ BESTEDING VAN € 170,- TOT € 200,-
1x THUNDERKINGS
EN 1 RAIDER 19 SCHOTS
EN 1 LILLY MAGNOLIA
EN 1 SCREAMING GOLDEN QUATTRO
GRATIS! T.W.V. € 37,35
BOVEN DE € 200,- NOG MEER VUURWERK GRATIS!

BOVEN DE € 400,-
JORGE POWERBOX 4 T.W.V. € 59,50 GRATIS !

BOVEN DE € 500,-
JORGE POWERBOX 7 T.W.V. € 66,50 GRATIS !

Inderdaad, wat een hoge prijzen opeens..vorig jaar had ik de Jorge Powerbox 4 gehaald voor 45 euro, een mooie prijs voor 6 potjes.
Nu betaal je er:

15 euro meer voor, oftewel een prijsstijging van 33.33%..

En de Uran dan....... van 9,25 naar 14,95 !!!!!!!!!!!!!!!
Een prijsstijging van meer dan 50% !!!!!!!!!!:angry:

En de Uran dan....... van 9,25 naar 14,95 !!!!!!!!!!!!!!!
Een prijsstijging van meer dan 50% !!!!!!!!!!:angry:

Misschien waren ze vorig jaar wel te goedkoop.
Ik heb gehoord dat er nogal kosten niet meegerekend waren bij de verkoopprijs berekening van vorig jaar.
Dit zijn de minimum adviesprijzen voor dit jaar, kijk op de demo naar artikelen die evenduur zijn en zeg dan of ze nog hun geld waard zijn.
Je maakt gelukkig zelf uit of je ze nog wil.

Is het jullie opgevallen dat Frits zinkpijlen verkoopt dit jaar?
En is het jullie verder ook opgevallen dat Frits videobeelden op de website heeft staan van prima kwaliteit?

Was er niet een speciale actie aangekondigd door Frits zelf? Iets van 100 euro voor 20 zink pijlen? Maar goed dat je het even zei van het filmpje, zie het nu ook staan ja. De site ziet er netjes uit.

Laatst bewerkt:
Op de online bestelsite krijg ik de Thunderking (mortiertjes) maar niet in mijn winkelwagentje!
Nog meer mensen die hier last van hebben?

Welkom op de oude website van de Rijswijkse Vuurwerkhal
Wij zijn druk bezig met een gehele nieuwe website.
Hij is echt voor 2010 klaar.

Nog even geduld A.U.B.

VUURWERKDEMO 2009 op 6december om 17.00 uur
De webwinkel is gesloten..

Vanaf zondag 6 december 2009 is de showroom weer geopend en kunt u vuurwerk bestellen, betalen met pin stellen wij zeer op prijs.

De folder 2009 is bijna klaar.

http://www.vuurwerkhal.nl/

Ahh, eindelijk mag het gepubliceerd worden! :D Alleen zal het dan al goed donker zijn?

De straatverlichting gaat om 16.38 aan in Den Haag op 6 december dus ik verwacht dat het ook in Rijswijk donker genoeg zal zijn.
Wij kunnen ook wat langzamer/later starten en bij afgelasting gaan wij de volgende dag om 19.30 beginnen.
Beter droog weer en niet helemaal donker dan regen,want dat verpest een hele demo, zeker als je ruim 1 uur buiten moet staan.

Back
Bovenaan