Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt de Wipe Out nog op voorraad?
dat prijzen veranderen van voorverkoop naar losse verkoop oke, meestal verlies je dan de extra's van gratis vuurwerk of punten, maar pakketten 20 30 euro duurder maken een chinese rol van 49,95 nu 89 euro pijlen pakket 17,50 duurder dat is niet normaal
Ben niet negatief maar dat mag wel wat minder !
Om de hoek staat de rol voor 5 tientjes voor de rest leuke winkel
Toevallig was ik op de koffie vanavond bij Frits. Hij vertelde mij dat Kartonvoordeel in de lucht is. Alle producten die in de shop staan, stonden ook in de bunker.
Klikker de klik
Er staan een paar boxen in van China Red voor een schappelijke prijs.
Staat dat een karton Crueltty 20 cakes bevat en de dat voor een prijs van 149,50. Klopt niet qua aantal, want er zitten er geen 20 in een karton. Mochten jullie er wel 20 voor die prijs aanbieden, dan ben ik graag de eerste die er gebruik van wil maken![]()
Edit: Volgens mij staat er toch echt 8![]()
![]()
Zojuist even langsgereden bij Frits voor de koffie. Hij vertelde mij dat er binnenkort een nieuw artikel in Kartonvoordeel bijkomt. Mocht ik uiteraard niet doorvertellen, maar ik doe het toch...
Bedankt Peter dat ik via jou hier een bericht kan plaatsen ik heb geen account lees wel veel maar een bedankje zou ik willen plaatsen.
Fam de Meer wrote:
Goedemiddag, nouja goed wel zo bedoelt, mijn traditie schijnt te stoppen dus ik wil u en uw team bedanken voor al die jaren mooi vuurwerk. Ik ga uitwijken over de grens om daar op een normale manier mijn vuurwerk te kopen. Ik zie hier geen ideologie meer in. Er blijft steeds minder over. Beetje summier, maar dit was het dan nogmaals bedankt voor de mooie jaren gr fam de meer