Rijswijkse vuurwerkhal

Leuk spul gezien gister! Wat een boeketten en klappen kwamen er toch van sommige cakes, niet normaal. De China Red en Zena producten spraken me wel aan en waren erg goed!

Vind vooral de china salute 100sh en de Mystic Purple van china red heel goed overkomen. En eigenlijk alle zena producten die geschoten werden waren super! Ben blij dat de zena producten al besteld zijn. Nu nog even uitzoeken of er van china red toch nog wat bij gaat komen!

Frits, bedankt voor de prachtige demo!

frits die ado club kaart aktie. Ik heb geen ado kaart maar ik heb wel een ado smart is dat ook goed hahaha (groen gele smart)

Ook genoten van de Demo....
Voor mij sprongen eigenlijk alle nieuwe produkten eruit.. zeker die met wat meer kruit.
Ik hoor forumleden over de Legacy.. maar volgens mij is die niet geschoten want die was nog niet binnen?
correct me if i'm wrong. [Klopt... net het bericht van Frits gelezen een paar posts hiervoor]
Opvallers waren voor mij de Psycho Mania, de Six Red collectie, Rude Awakening, Shock Syndrome en Extreme Salute.. Wat een Bursts en Boeketten..

Laatst bewerkt:
Zoals eerder aangegeven, de aankondigingen waren soms onverstaanbaar.
Zodoende dat veel mensen wellicht dachten dat de Legacy gewoon geschoten was.
Waarschijnlijk vonden een hoop mensen de Tomahawk dan een prachtcake.

Voor iedereen die gisteren niet aanwezig konden zijn bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal heb ik een afspeellijst gemaakt met alle producten die zijn geschoten achter elkaar.

http://www.youtube.com/playlist?list=PLfAJh0OsAvQP_a5Ig_HGMwkmVcnIYJDo8

Ik was wel aanwezig maar helemaal top dat je dit post!!
Kan ik het nog even rustig nakijken...en nagenieten...
Wat me wel opvalt is dat het verschil tussen een film en Live heel groot is!
En dan bedoel ik dat het live veel indrukwekkender en heftiger is als op een film.

Toch jammer dat er dit jaar geen prijsvraag van de Rijswijkse Vuurwerkhal was, er waren toch altijd mooie prijzen te winnen, is er een reden dat hij er dit jaar niet is Frits ?

Toch jammer dat er dit jaar geen prijsvraag van de Rijswijkse Vuurwerkhal was, er waren toch altijd mooie prijzen te winnen, is er een reden dat hij er dit jaar niet is Frits ?

IK heb het zo druk met alle andere acties dat ik een jaartje wilde overslaan.

Er zijn ook veel mooie prijzen te winnen met onze Facebookactie en onze Twitteractie.
Hiervoor is het niet eens nodig om iets op te zoeken of vuurwerk te kopen.

Daarnaast nog onze voorverkoopactie met het gratis vuurwerk, onze bumperstickeractie en onze vroege vogelactie waarbij je kans maakt op 1 van de 48 pakketten van 135.=
Dan hebben wij ook nog de oudejaarsloten actie waarbij de bestaande klanten (ook al bestellen ze niet)en de nieuwe klanten kans maken op 1 van de 50 oudejaarsloten.

Tot slot hebben wij nog de Clubcard actie en de vaste klanten kanscode actie waarbij iedereen extra vuurwerk wint tot een max van 100 euro.

Wat ik bijna vergeten was in de losse verkoop krijgt 1 op de 100 klanten zijn gehele bestelling gratis.

Voor info over al dit moois www.vuurwerkhal.nl

Er zijn inderdaad genoeg andere mooie acties, maar toch hoop ik dat er volgend jaar weer een prijsvraag gaat komen, ik vond het namelijk de twee jaar dat ik het heb mogen doen een leuke en dankbare bezigheid :)

Blijven er nog meer producten in de webshop komen of blijft het hierbij? ik zie nog vaak nieuwe producten verschijnen in bijvoorbeeld het OP=OP assortiment.

Alvast bedankt.

Ik vond het even belangrijk om te zeggen.
Dat ik blij ben met de gratis producten die je altijd krijg.
Vooral omdat normaal als ik iets bestel bij andere winkels krijg ik 1 of 2 dure potten.
Nu krijg ik een hoop verschillende dingen en ook nog eens leuke dingen.
Daar ben ik heel te vrede over en soms zit er iets leuks tussen en dan weet je wat je volgend jaar haalt zoals de mega mini. :D

Heren Vuurwerkliefhebbers, er zijn inmiddels 6 prijzen uit bij de Facebookactie en wat valt er op?
Het zijn hoofdzakelijk dames die reageren en inmiddels de helft van de prijzen hebben gewonnen.

Dus gewoon even meedoen, het kost niets.
Je moet alleen je prijs op komen halen tijden de 3 verkoopdagen.

Fritsie zijn er dit jaar geen red china 100k ? Ik zie op de site een andere afbeelding een foutje of idd geen red china is deze vervanger beter of is er een andere reden voor het aanbieden van deze rol

Fritsie zijn er dit jaar geen red china 100k ? Ik zie op de site een andere afbeelding een foutje of idd geen red china is deze vervanger beter of is er een andere reden voor het aanbieden van deze rol

Deze zijn er dit jaar niet, en als je ze wel kan vinden zijn het die van vorig jaar en die waren/zijn heel goed voor Nederlandse begrippen.

Wij hebben de 50K van China Red, ook van vorig jaar dus op=op.
Ik zou zelf voor de 50K van China Red gaan al heb ik de vervanger van de 100K nog niet mogen horen/zien dus afwachten wat het wordt.

Heren freaks ik heb weer iets nieuws "gespot" in de webwinkel;

Explosive 4 Jorge

Artikelnummer: 1460

Op voorraad
Echt een keiharde knaller. 6 stuks in pakje.
5 jaar liggen drogen en zeer goed getest.
Probeer een pakje en je bent verkocht.

€ 0,50

De Explosive 4 van Jorge heb ik ook gezien en zelfs al besteld!

Gister mijn bestelling geplaatst en ben er zeer tevreden mee, een hoop gratis vuurwerk en nog een klein fonteintje genaamd Eruption erbij gekregen met de vaste klanten code!

Tot de 28ste :)

Vandaag even gezellig bij Frits wezen buurten en gezellig gekletst over wat anders dan vuurwerk, tevens nog een paar woorden gewisseld met Bram95 :)

Back
Bovenaan