Rijswijker verraadt zichzelf op internet

Dit is die gast met 3 kartonnen salutes en 1 karton Cobra 6? Tsja, dan vind ik het niet raar dat hij is opgepakt...

ken heel die gast niet maar iedereen schijnt hem te kennen? :p
Dat is inderdaad geen goed teken als iedereen hem kent met illegaal vuurwerk, wat een sukkel joh :p

ja, hij had filmpjes, waar hij echt vanalles in sloopte..

en filmpjes met hoe die eigen shells maakte, en afshoot..

ik zal eens kijken als ze nog ergens staan..

maar hij is beroemd hij heeft z'n eigen hyves/twitter en site, en een youtube kanaal met :

Abonnees (10837) & Vrienden (2644)

dus slim is hij sowieso niet..

Huttersvuur opgepakt?

een droom die uitkomt, onthoofden die gast.

sorry, maar ik irriteer me zo aan hem en z'n vriendjes

ik had van jou toch verwacht dat je dit iets genuanceerder had neergezet. iemand dood wensen is in dit geval toch een stap te ver als je't mij vraagt.

ik had van jou toch verwacht dat je dit iets genuanceerder had neergezet. iemand dood wensen is in dit geval toch een stap te ver als je't mij vraagt.

bedoelde het ook niet letterlijk, maar terug op straat hoeft ie van mij niet (als het zo was dan)

maar ik haal het wel weg :D

HUTTERSSSVUUURRRRR! De groeten:handsup:

Ik ben nog een soort van verbaasd dat ze nu pas opgepakt zijn, wat een uitsloverij zeg met dat vuurwerk van ze. Zo ken ik er nog wel een aantal die op youtube lopen te showen met hun illegale spul als een gek, ik denk dat hun ook nog wel een keer aan de beurt komen, al helemaal als je ziet hoe ze er mee omgaan:bonk:

jammer voor iedereen. hij is niet opgepakt. wat hebben jullie er trouwens op tegen ze slopen alleen bezitten van hunzelf

jammer voor iedereen. hij is niet opgepakt. wat hebben jullie er trouwens op tegen ze slopen alleen bezitten van hunzelf

omdat ze punt 1 dingen slopen maakt niet uit als het van hun zelf is, je gaat gewoon normaal om met vuurwerk.
ze doen te rare dingen met vuurwerk. ze hebben teveel en te zwaar illegaal & ze doen aan zelfmaak.

groetjes,

wat is het belang er van dat je dat op het internet zet? ik kan er maar 1 ding op verzinnen: stoer doen en patsen!

Verder geef je een bizar en extreem slecht voorbeeld naar andere. en dan nog een belangrijker: Je geeft vuurwerk er een slecht imago mee!

en ze zijn wel degelijk opgepakt getuige de diverse foras, Hyves, en hun eigen opgedoekte kanaal. Dat ze gehackt zouden zijn werd in het begin vermoed ja.

Back
Bovenaan