Rijswijk: Jongen steekt vlakbij school illegaal vuurwerk af.

densta

VWC lid
Jongen steekt vlakbij school illegaal vuurwerk af.

Op een schoolplein aan de Burgemeester Elsenlaan in Rijswijk is dinsdag een 15-jarige jongen aangehouden voor het afsteken van illegaal vuurwerk.
Rond 10:30 uur stak de jongen het vuurwerk af. Op dat moment waren meerdere kinderen op het schoolplein aanwezig. De politie was snel ter plaatse. Meerdere getuigen wezen de 15-jarige jongen als verdachte aan.

Twee 14-jarige meisjes uit Den Haag hebben door de knal licht letsel opgelopen. Zij hebben aangifte van mishandeling gedaan. De jongen is aangehouden en zit nog vast.

Bron:http://www.midvliet.com/index.php/m...en-steekt-vlakbij-school-illegaal-vuurwerk-af

Letsel opgelopen door het vuurwerk O_o Wat is dat dan wel niet geweest....

Het vuurwerk vlak bij school afsteken is ook echt vragen om problemen. Als je het dan perse wil doen zoek dan een mooie veld weg waar je niemand tot last bent.

Gewoon weer een stomme zet en pijnlijk dat er twee personen "letsel" hebben opgelopen, hopelijk valt het mee voor deze twee meisjes.
Alleen de tekst dat de politie snel ter plaatste was irriteer ik me aan, maar dat is waarschijnlijk de woordkeuze van een top verslaggever. Snel te plaatste klinkt alsof er een zwaar misdrijf is gepleegd en zelfs dan kan het snel nog behoorlijk veel tijd in beslag nemen

Gewoon weer een stomme zet en pijnlijk dat er twee personen "letsel" hebben opgelopen, hopelijk valt het mee voor deze twee meisjes.
Alleen de tekst dat de politie snel ter plaatste was irriteer ik me aan, maar dat is waarschijnlijk de woordkeuze van een top verslaggever. Snel te plaatste klinkt alsof er een zwaar misdrijf is gepleegd en zelfs dan kan het snel nog behoorlijk veel tijd in beslag nemen

Ik geloof de journalist wel en als er in gebroken word of je moet aangifte doen hebben ze geen tijd voor je.

Als het een nitraat was kan het een stukje gips geweest zijn. Ik vind het wel goed dat de meisjes aangifte doen. Zojuist wat ik van de week betoogde in een ander topic. Je moet de daders goed aanpakken, niet erg dat die afsteekt maar kijk wel uit voor omstanders!

Back
Bovenaan