Rijssen 28-8 0f 29-8

Ik wacht op filmpjes! Haha zit al de hele tijd Rubro topics in de gaten te houden, maar er komt nog niks.. Hoe was de demo? Heb hem helaas moeten missen, gezellig geweest met de freaks? Maar nog belangrijker, hoe waren de nieuwe producten?! Wat waren de hoogtepunten?

Ben net weer terug van e demo's. Alles was super geregeld! als freaks werden we ontvangen en doorverwezen naar een zaaltje boven, waar we drinken konden bestellen en een hapje kregen aangeboden, (was er wel erg warm), maar ja dat mag de pret niet drukken. Veel bekende gezichten gezien maar verder niemand gesproken.Bij binnekomst kregen we meteen een mooie schietlijst in full collor en boven lag nog een catalogus met de nieuwe prodructen van 2012. Rond half 10 mochten we naar buiten en volgde er een super demo. Hele mooie nieuwe producten gezien. er zitten dit jaar echt weer toppers tussen zoals de nieuwe event boxen, tjongejonge wat een geweld!!!!!! Het enige wat mij niet echt kon bekoren waren de nieuwe cakes in de masterline serie en dan vooral de combiboxen volgens duits recept! De aanvullingen op de heavy legend serie vondt ik ook TOP!!!!

Iedereen van Rubro: ontzettend top dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt voor ons! Persoonlijk hoop ik dat meerdere imoporteurs dit voorbeeld gaan volgen!

Heb geduld ...:angry:
De meesten moeten ook nog een eindje rijden voordat ze thuis zijn en het uploaden is ook niet met 10 seconden gebeurd ...
Wees blij dat je het straks op film kan zien ondanks dat je er niet bij was

Pff heb je te lang in de file gestaan ofzo? Mijn post was niet bedoeld als 'zijkpost' maar als een sfeerpost.. gewoon lekker enthousiast en benieuwd... vraag toch ook niet om directe antwoorden? Wel bedankt voor het finalefilmpje :) Anco mooie review, bedankt!

Iedereen van Rubro,ontzettend bedankt voor deze super vette avond! Aantal toppers gezien,die ik graag wil aanschaffen! Echt wat een enorme effecten,en klappen af en toe,gewoon WOW!

Het was een erg leuke Demo.
Veel leuke cakes gezien die op mijn verlanglijstje komen.

Alles was zeer goed geregeld.

Bedankt Rubro.

Damn!! Net terug van de Rubro-demo en wederom van onze sokken geblazen!

Inderdaad alles top geregeld: goed informatiemateriaal, producten mooi uitgestald, alles kon je aanraken en oppakken, goed bord eten en een lekker koel glas drinken zoveel als je wilde. Na een voorstelrondje en een korte babbel was het vooral naar buiten om daar de bestaande, verbeterde en nieuwe producten te bekijken. En zoals gezegd: we werden van onze sokken geblazen!! Vooral de nieuwe Event en Heavy Legend producten zijn geweldig! En ik ben verliefd op de Event Immortal Gold...

Aan het einde van de demo volgde de finale waarin als slot 4 kartonnen Secret Salute waren verwerkt, man wat een geweld. Toen we daar van waren bijgekomen onder het genot van een drankje nog wat na zitten kletsen en terug naar huis. Hierbij alvast mijn filmpje van de finale, zoals gebruikelijk uit de losse hand geschoten, de komende dagen volgt er nog meer beeldmateriaal:

http://www.youtube.com/watch?v=wj4Ucgymm1A
Rubro bedankt voor deze topavond!

Beste Mensen,
Ben net thuis, zag nog wat aanmeldingen van vandaag. Sorry was ff druk en kon ze niet meer beantwoorden om aanwezig te zijn!!.(volgend jaar dan maar)

Bedankt voor jullie aanwezigheid.

Ik heb genoten, zie ook al wat verbeter puntjes, maar het komt goed.

Gr Wim
Rubro vuurwerk Nederland

Wat een prachtige avond hebben we gehad.
Iedereen werd goed ontvangen en ook aan ons liefhebbers werd goed gedacht. Er werd zelfs een eerste cue ontstoken enkel voor het scherp stellen van de camera's en er werd geschoten van twee posten waar van op één post alles dubbel (voor de winkeliers) en op één post enkel (voor ons liefhebbers)

Ik wil Rubro Vuurwerk dan ook hartelijk bedanken voor de gastvrijheid in deze!

13322387.f6079c0a.560.jpg

13322388.e980b0d9.560.jpg

13322389.79112558.560.jpg

13322390.c1b0e235.560.jpg

13322391.9ec46489.560.jpg

13322392.de03c3cd.560.jpg

13322393.b06fa8a2.560.jpg

13322394.c6994033.560.jpg

13322395.3ae719ee.560.jpg

13322396.121a56b5.560.jpg

13322397.5b8108e9.560.jpg

13322398.4bf0eb98.560.jpg

13322399.732e6fbc.560.jpg

13322400.92adbd01.560.jpg

13322401.c89b8f8a.560.jpg

13322402.f95e5041.560.jpg

13322403.24df961e.560.jpg

13322404.30042a15.560.jpg

er zullen zeker nog wat foto's volgen .. maar voor nu ga ik slapen!

Het was inderdaad een leuke demo met hele mooie producten voor dit jaar. Ik vrees dat hier weer een "bijna" maand salaris aan op gaat :D. Ook bv het speciale plekje voor foto en video vond ik slim bedacht.

Vanavond ga ik de foto's even uitzoeken en zal ze daarna plaatsen.

Rubro en de pyromax schieter bedankt voor de gastvrijheid

Een geweldige avond, bedankt Rubro.
En ook ik kom dit jaar weer trouw vele Rubro producten aanschaffen. :p

Elburgersc,
Beste Wim we waren gister met zn zessen aanwezig, leuk opgevangen een hapje en een drankje erbij en met de schietlijst en jullie folder erbij alvast de voorpret en voorschot op de demo die naar mijn inziens geweldig was wat een vuurwerk zeg fantastisch! Prachtige nieuwe producten gezien en met de nieuwe kruitregeling prachtig nieuwe producten. Geweldige demo en een spetterende finale met de secret salute. Mooi en de nieuwe boxen zijn een verrijking op de Nederlandse markt bete kan volgens mij op dit moment niet!! Wat een geweld zeg. Dikke pluim naar Rubro mooie avond gehad. Thanks Wim en jullie gehele team

Wim en Rubro vuurwerk,bedankt voor de mooie avond de gezelligheid en de mooie producten.
Zou zeggen het kon niet beter,jullie hebben het toch mooi even waargemaakt:wink:

Rubro,

Complimenten voor deze avond. Fijn om te zien dat jullie ook voor onze liefhebbers iets willen organiseren.
En wat hebben toch geweldige producten gezien!!! En ja de Immortal Gold is echt absurd geweldig....nu maar hopen dat er genoeg op voorraad zijn. Na de demo van gisteren zijn er al 75 verkocht.:D

Leuke avond gehad in Rijssen, bedankt Wim!

Een aantal zeer mooie producten gezien. Wauw wat een verschil zeg die 25 grammers, heerlijk! Boeketten zijn echt mooier, voller, groter geworden en een flinke burst. Ik was vooral onder de indruk van de gouden brocades die af en toe voorbij kwamen, dat zit nu eindelijk tegen het professionele aan, prachtig hoor :)

Alleen jammer dat we geen 50mm gezien hebben. Vond ook dat er een vreemde reden gegeven werd... hoezo vanwege de veiligheidsafstand? Die producten staan straks ook legaal bij mensen in de straat, en dan zou het nu niet afgeschoten mogen/kunnen worden? Dat klopt naar mijn mening dan niet helemaal.

Back
Bovenaan