RIF St.Goar 19-09-2009

heb het topic van vorig jaar eens doorgenomen maar het ziet er best interesant uit, ik zal een gaan kijken hoe het valt in de agenda.

St Goar....
De grotere versie van het geweld wat we in Duren hebben gezien, geschoten door gasgever Ollig, dat is wat we willen.

Heb de film van st Goar van afgelopen jaar eens zitten bekijken, en ik weet nu al dat ik 3 schone onderbroeken nodig ga hebben, want non de knetters wat gaat het geniaal hard daar met een zeer brute finale.

Denk dat dit voor ons de vetste show van het jaar gaat worden, 100%!

Zin zin zin zin zin zin:cool:

Zo dat komt ook alweer snel dichterbij.
Wij zitten met een man of 10 vanaf donderdag op de camping daar zoals ieder jaar, er zijn wijnfeesten dus dat is goed vol te houden daar.

Heb er altijd nog een super show gezien, lekkere afstand en heerlijke klappen tussen die bergen in.
En ja die finales van Steffes zijn gewoon gruwelijk, dat moet je meemaken.

Het max calliber was afgelopen jaar 7 inch in plaats van de 10'' die in de startpost staat, of het moet dit jaar weer groter zijn maar dat weet ik niet.

7'' is groot genoeg daar want je staat er met je neus bovenop.

He mensen die er zitten of er nog naar toe gaan, mail ff om te contacten. Denk er over om morgen naar een camping daar te gaan maar vind het wel tof om met andere te meeten.
[email protected]
mail ff dan kan ik me nummer geven.
sam

ola freaks

Ben er geweest en het was wel aardig alleen jammer dat er 2 pontons werden gebruikt die ongeveer 500 meter uitelkaar lagen
Dit keer werden er van 4 posities geschoten wat ik toch jammer vind maar ik kan het wel begrijpen want het was erg druk want alle mensen willen graag de knallers zien van steffig ollig
Ik heb het ook gefilmed maar dat zien jullie vanzelf wel of er zijn andere collegas freaks die het eerder on line zetten dan heb ik pech
Ik ga al heel wat jaartjes mee maar toch heb ik weer leuke produkten gezien maar dat zien jullie wel als de film online komt

greetings the masterblaster

R.I.F. st. Goar.......

R.I.F. st. Goar.......

Tjonge jonge, wat een top weekend.......:nuts::blink::laugh::toung:

Hier een stuk film en een paar foto's van het vuurwerk gefilmd door Martin, eigenlijk alleen het gedeelte op het ponton voor ons.

Iedereen bedankt voor de mooie(n) dag.

Greetz de sjoHARMa man

Laatst bewerkt:
Gisteren naar St.Goar geweest, en ik heb me daar een schitterende show gezien, alleen het nadeel was dat er vanaf 4 locaties werd geschoten daarvan heb ik er twee gefilmd, 1 vanaf een kasteel en 1 vanaf een ponton dat ongeveer op 75 meter van ons vandaan lag waar ze denk ik wel 6 tot 8inch geschoten hebben.

Het vuurwerk vanaf het kasteel vond ik niet echt bijzonder er zaten leuke bommen tussen meer niet.

Het vuurwerk wat recht voor ons lag was in 1 woord geweldig, alles knalde recht boven ons, verder schoten ze heerlijke bommen, en wat ik vooral geweldig vond dat waren een soort mines die ze op het water schoten dat had ik nog nooit eerder gezien. :)

Hier de film vanaf het ponton.

Hier de film vanaf het kasteel.

Laatst bewerkt:
Maanden lang heb ik naar deze show uitgekeken:

St Goarhausen, geschoten door Steffes Ollig.
Wat was het genieten, afgelopen weekend tijdens onze trip naar st Goar.
Een machtig mooie omgeving, een gezellige groep freaks, en een fenomenale dreunshow...:p

snc14553.jpg

st Goar

snc14554.jpg

snc14556.jpg

Tot slot nog de film, enorm veel kijkplezier!!

manne van t kruit ook ik ben in st goar geweest dit weekend manman wat een vet weekend en wat een sfeer en t bier vloeide uiteraard ook rijkelijk hierbij 2 films

Back
Bovenaan