Riesen-Fontäne 1 (Grote fontein met blauwe licht sterren)

ajaxciedjuhh

VWC lid
Riesen-Fontäne 1 (Grote fontein met blauwe licht sterren)

Artikelnummer: FF-38B150
Artikelnaam: Riesen-Fontäne 1
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 120 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Große Fontäne mit Ausstoß von tiefblauen Sternen.
Tube diameter: 38 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 25sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 4,00

Wauw dat blauw is écht goed uitgewerkt. Fantastisch effect, zou heel mooi zijn als deze naar Nederland komen!

Let op: t camerabeeld laat feller blauw uitzien dan wat t werkelijk is, staat ook in de beschrijving

Tenzij het een compound van fonteinen met 100gram per stuk gekoppeld is. Dan mag er over de 100gram grens gaan.

Dat klopt, maar dat is dit niet. Dit is een losse single fontein met 120gr. netto. Deze versie kan dus niet in NL aangeboden worden en dat was de vraag van Fireworkfanatic.

Deze was heel goed! Hele mooie kleuren, lekker van genoten tijdens de Vorfreude de 28ste in het veld. ;)

Hele gave fontein dit, puur genot om naar te kijken. De heren importeurs kunnen op het gebied van fonteinen echt nog wel een flinke stap maken, die zijn er amper te vinden in NL.

Te gek zeg! Die mogen ze hier ook wel brengen, zou er zeker een paar van op een rij willen zetten, fantastisch dat blauw.

Enig idee waar deze in Duitsland nog te krijgen is eigenlijk?
Ben ontzettend fan van fonteinen en dit is toch echt wel een must have hoor!

Ik had ze vorig jaar bij Ruhrfeuerwerk in Bottrop gehaald en dit jaar weer besteld.
En ik had ze ook bij zena BE gekocht maar onder ander label. Bleek dus dezelfde te zijn.

Enig idee waar deze in Duitsland nog te krijgen is eigenlijk?
Ben ontzettend fan van fonteinen en dit is toch echt wel een must have hoor!

Wat een beauty. Ga zelf niet naar Duitsland, maar anders had ik hem graag meegenomen.
Ik normaal gesproken ook niet hoor, maar de laatste jaren ben ik zo gecharmeerd van die goede en mooie fonteinen daar, dat ik dit jaar toch een tripje ga maken weer :D

Fonteinen doen mij nooit zo veel, alleen als ze bijzonder zijn dan wordt ik er warm van. En van deze wordt ik zeker warm, die kleur is waanzinnig vet !

Back
Bovenaan