• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Ricasa] Trueno Ricasa no° 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de site van pyroshop stond gister wel een erg goedkope prijs.
Helaas was ut ook te mooi om waar te zijn.
In de winkel sprak ik Sabrina geloof ik nog ff.
En weetje.. ik kreeg ut tog voor de te mooi om waar tezijn prijs!
Kijk dat noem ik nou service!
Ik ben nu erg blij met dit stukje nostalgie. Tnx pyroshop

En inmiddels kon ik het weer niet laten om deze knaller uit zijn doosje te halen en even te testen.
Geluid is niet heet erg geweldig maar de knal was zoals ik gewent ben van de Trueno NR3.

Nog even wat extra inf:
De Trueno nr3 heeft geen 1.3 gram zoals de meeste hier beweren maar 1.5 gram.
Het staat nu achter op het Labeltje die pyrostar er op heeft geplakt/heeft laten plakken.
De prijs is nu 17.50 voor 5 doosjes van 6 stuks.
ik zou zeggen ,kom je nog in Belgie neem deze zeker een keer mee om de nostalgie te laten herleven!
De vooraad is beperkt Zoals Pyroshop vorrige week deed mededelen!.

Laatst bewerkt door een moderator:
Trueno ricasa nr 3 zeker kopen als je ze tegen komt en de immitatie nr 3 is zeker een aanrader ze zijn klein maar knallen zeer goed en vaak voor een mooie prijs te koop.

Dit vind ik een van de beste knalvuurwerkstukken uit belgie! Kreeg er op gegeven moment hoofdpijn van. De druk sloeg er dit keer diep in! En zeer netje afgewerkt, vorig jaar een stel ploffers gehad, dit jaar gelukkig niet.

Ze zijn beide even goed afgewerkt in alle opzichten. De imitatie knalt net wat beter dan de originele. Dit is het een beetje samengevat.

Zo jammer dat deze niet meer leverbaar zijn . Die truenos van belgie haalt het bij lange na niet. Vroeger had deze vlinder zon heerlijk druk samen met de bsc . Helaas al enige tijd weg

Vorig jaar waren ze er nog wel, ze komen zo af en toe weer is trug..
als iemand ze ziet, zou die dat hier willen vermelden, ik ben druk opzoek naar deze prachtdingen

Heb de No3 in belgie gezien vorig jaar,
maar ik kon niet zo gauw zien of het de echte was, koste volgens mij 17,50 voor 5x6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan