V Vuurwerktm VWC lid 4 nov 2025 #41 mark77 zei: Heb je een PB gestuurd Klik om te vergroten... Als het goed is heb ik gister gereageerd!
harry janssen VWC lid 5 nov 2025 #42 Vuurwerktm zei: Als het goed is heb ik gister gereageerd! Klik om te vergroten... Gelukt inmiddels?
V Vuurwerktm VWC lid 6 nov 2025 #44 Hij is ondertussen verkocht aan @BataBest ! Ik wens hem veel plezier met deze giga mooie bak en ga dit topic proberen te verwijderen!
Hij is ondertussen verkocht aan @BataBest ! Ik wens hem veel plezier met deze giga mooie bak en ga dit topic proberen te verwijderen!
harry janssen VWC lid 6 nov 2025 #46 BataBest zei: Dat wordt genieten einde jaar, thanks!! Klik om te vergroten... top man ,heb hem zelf ook maar twijfel of die hier wel past dus wellicht komt er nog wel een ter overname beschikbaar (regio utrecht)
BataBest zei: Dat wordt genieten einde jaar, thanks!! Klik om te vergroten... top man ,heb hem zelf ook maar twijfel of die hier wel past dus wellicht komt er nog wel een ter overname beschikbaar (regio utrecht)