Reuzen Astronaut

Inderdaad, niet besteld maar ben erg benieuwd. Het label alleen al! :D

Hier wel besteld, puur uit nieuwsgierigheid. Zie nu een foto van een kartonnen doosje met opdruk voorbijkomen, hoop stiekem toch wel gewoon op rood papier, al ga ik daar niet vanuit. Het ging mij er meer om dat ik weer een keer Astronauten kan kopen. Al vind ik het ergens wel jammer dat het ruimtevaartschip en de planeet niet geheel zichtbaar zijn. De originele afbeelding is als het ware ingekort en de artikelinfo had ik het liefst op de achterkant van een slof gezien. Desalniettemin kijk ik er wel naar uit om dit artikel mee te nemen tijdens de ophaaldagen, toch weer een stukje jeugdsentiment en daar gaat het in deze om.

1505-Reuzen-Astronaut-1.png

Ik heb ze ook besteld om de nostalgie, maar nu lees ik op de site van vulcan 48 stuks in een pak.
Ik verwacht dus niet meer een rood papiertje.
De begin post van dit topic heeft het over 6 stuks in een pakje waar ik op hoop, maar dat zal wel niet zo zijn.

Ze zitten helaas in een doosje ben ik bang. De astronauten zie ik voorbij komen in zowel rood papier als in doosjes.

Heb ze wel gekocht maar ben er niet aan toegekomen. Wel waren ze vrij vochtig. Dus drogen dit jaar.
Maar ga er gemakshalve maar van uit dat het prut is.

Ik heb had dit jaar ook een doosje, zag er best leuk uit maar de knal kwam niet heel veel verder dan een normaal rotje

Zitten in een doosje, niets nostalgie, verkeerde maat, vochtig en knallen voor geen meter. Ik heb alleen het doosje bewaard, nooit meer deze kopen..

Zeer jammer om te zien dat het niet zoals het oude was. Dat de knal en het snipperen niet hetzelfde zou zijn had ik wel verwacht, maar wel jammer dat het in een doosje zat ipv het rode papier.

Inmiddels wel nostalgie, dat dan weer wel.. Misschien wel het laaste nieuwe model NL rotje welke Schuurmans/Vulcan op de markt gebracht heeft, alleen daarom al een goede reden om ze te bewaren. :)

dit hadden ze gewoon moeten bewaren, niet verbieden.

Had de kleine jeugd hier mee gespeeld, ipv op 10 jarige leeftijd nitraten tussen je voeten te gooien.

Wie deze uit nostalgische overwegingen toch wil hebben: ze liggen bij Belboom in Visé.

IMG_8272.jpg

Back
Bovenaan