Resistance

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Resistance
Netto gewicht: 25 gram per schot
Aantal schoten: ...
Effectomschrijving: Innovatie op vuurwerkgebied! De eerste paar schoten beginnen rustig met zilveren vallende sterren, vervolgens komt er uit ieder schot een dubbel boeket! 1. Rode crackling met een gouden boeket. 2. Een zilveren glitterboeket met een gouden glitterboeket.
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: 39.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
1536_Resistance.jpg

13462628.0ef70f79.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Innovatie op vuurwerkgebied! De eerste paar schoten beginnen rustig met zilveren vallende sterren, vervolgens komt er uit ieder schot een dubbel boeket! 1. Rode crackling met een gouden boeket. 2. Een zilveren glitterboeket met een gouden glitterboeket.

Op Chinafilm zag deze er dik uit! Maar nu hopen dat we hem hier nog een keer live gaan meemaken.

Hier zitten zogenaamde voorgemonteerde peanutshells(shelletjes) in. Vandaar de dubbele burst/boeket:p.

De Wakkere Dodo van Marijn had dit ook al in een aantal schoten... Maar ben wel erg benieuwd wat dit moet gaan worden!

afgaande op het filmpje op vuurwerkbieb moet ik zeggen dat ik deze echt vet vind.
De falling leaves met rustig begin 5 schoten en dan peanutshells die wel erg vet zijn.
Ik ben erg benieuwd of ik deze zo ook op de demo's tegen ga komen, maar als het zo is zoals ik ze nu zie, dan komt deze zeker.
greetzz

Was mij eigenlijk nooit opgevallen, maar is inderdaad een mooie cake zeg! Als ik morgen op straat 50 euro vind ga ik hem absoluut halen :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan