Renesse, 16-12-2010

hardcore0438

VWC lid
Waar:Renesse, Delta Warenhuis
Datum: 16december 2010
Tijd:vanaf 20.00
opdrachtgever:Delta Warenhuis
Collectie's:Royal Class,Misschien pyroshopper.

Laatst bewerkt:
Ik ben hier misschien ook bij.
Ligt eraan of mijn vader moet werken.
Is er een finale of is er nog niks bekend?

is nog niets bekend ,heb de winkel een mailtje gestuurd .maar nog geen antwoord,
zal het doorgeven als ik meer weeet

Delta Warenhuis pakt uit dit jaar!

Zoals u inmiddels van ons gewend bent, besteden wij de laatste maanden van het jaar veel aandacht aan vuurwerk. Ieder jaar proberen wij u op zo goed mogelijke wijze te informeren omtrent nieuwe ontwikkelingen en in het oog springende producten.

Dit jaar leek het ons een goed idee om voor alle belangstellenden en vuurwerkfanaten een stapje verder te gaan. Daarom hebben wij besloten een vuurwerkshow te geven waarin wij u de kracht en schoonheid van ons vuurwerk in levende lijve kunnen demonstreren.
Deze show wordt donderdagavond 16 december gegeven op het sportveld van SV Renesse. De show begint om 20.00 uur en zal afgesloten worden met een spetterende finale. Wij zullen er alles aan doen om u letterlijk en figuurlijk niet in de kou te laten staan.

Online ShopInmiddels is de online vuurwerkverkoop ook weer gestart. Alle producten zijn weer voorzien van de meeste uitgebreide informatie zoals een duidelijke omschrijving een foto en/of een filmpje. Klik op de knop hieronder om naar de online shop te gaan

http://deltavuurwerk.nl/Welkom.html

Back
Bovenaan