Renegade *NIEUW 2025*

Als je het over kwaliteit hebt… Prachtige mooie ronde, volle effecten met prima boeketgrootte. Mooie opbouw. Dikke kist!

@Koala in de startpost staan alleen nog de 120 schoten van de Artillery.

U vraagt wij draaien @jasper-dj ! Productie test uit China van deze nieuwe Renegade!

Natuurlijk flink geinspireerd op de Artillery, maar zonder kooi. 3x 35 shots, waar persoonlijk de eerste cake iets sneller had gemogen. Maar als die eenmaal gaat, is t wel een heel toffe box! Misstaat niet om 0:00 dunkt mij. En natuurlijk een gave houten kist :)

Lekkere bak om net na 00:00 te ontsteken.

Door het rustige begin kan je de dronken buurvrouw even gelukkig nieuwjaar wensen zonder te veel te missen.

Heb nog geen tegenvallend nieuw product van Wolff gezien dit jaar! :D

U vraagt wij draaien @jasper-dj ! Productie test uit China van deze nieuwe Renegade!

Natuurlijk flink geinspireerd op de Artillery, maar zonder kooi. 3x 35 shots, waar persoonlijk de eerste cake iets sneller had gemogen. Maar als die eenmaal gaat, is t wel een heel toffe box! Misstaat niet om 0:00 dunkt mij. En natuurlijk een gave houten kist :)
Haha leuk man! Ben ben het met je eens over de eerste cake, maar ben wel blij dat ik hem in de collectie heb. Gewoon een uitstekende doos, geen twijfel daarover. Ga ik van genieten :)

Back
Bovenaan