Remix Fan Box 40's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: ZFC 1627
Artikelnaam: Remix Fan Box 40's
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: ca. 500 gram
Aantal Schoten: 2 x 20 shots (40 shots)
Effectomschrijving: Krachtige mix cake van professionele tails gevolgd door zilveren blink willows met felle parels.
Tijdsduur: ca. 50 seconden
Stijghoogte: ca. 50 meter
Kartoninhoud: 6/2
Richtprijs: € 49,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1627__geisha_remix_cakebox_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De grote boeketten zijn leuk, maar die kleine zijn echt troep. Gezien rubro ook wat van deze formaat cakrs uitgebracht heeft zal dit wel rond de 60 euro moeten kosten. Daarvoor is het echt een afrader..

Wel grappig dat je prijs niet weet, een schatting doet en het dan een afrader noemt. Beetje voorbarig.
Desalniettemin waren er in onze groep ook diverse meningen. De ene vond het mooi voor het geld, de ander reageerde alleen met mwehhh. Ik ga er vanuit dat die dus niet positief was. Prijs is overigens €49,50

Wel grappig dat je prijs niet weet, een schatting doet en het dan een afrader noemt. Beetje voorbarig.
Desalniettemin waren er in onze groep ook diverse meningen. De ene vond het mooi voor het geld, de ander reageerde alleen met mwehhh. Ik ga er vanuit dat die dus niet positief was. Prijs is overigens €49,50

Als je dat ziet dat er maar 16 shots echt goed zijn is 50.00 wel veel geld, daar kan je andere mooie losse 16 shots cakes van kopen met dat kaliber.

Op de vuurwerkmania website staat 409 gram kruit. Maar staat wel weer onder de categorie 500 - 3000 gram ?

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Er zit een leuke variatie in deze cake, maar dat is dan ook het voornaamste pluspunt. De boeketten zijn te klein, de burst is te futloos, en het schiet iets te traag. Sorry Geisha, maar dit is 'm niet voor mij :no: Prijstechnisch niet verkeerd hoor, maar het kan mij niet overtuigen.

Back
Bovenaan