oerendhard
VWC lid
heel Twente is trots
Enschede staat weer op de kaart maar dit keer op een hele leuke manier.
Twente is landskampioen geworden en het is een gekte hier.
zondagmiddag moest het gebeuren ik heb eerst de wedstrijd thuis gekeken met een aantal vrienden en mijn vader.
wat een spanning,maar na 90 minuten voetballen was het toch echt heel stil in Amsterdam. en hier was het groot feest.
ik moest natuurlijk na het voetbal ook gelijk wat vuurwerk afsteken,en dat deden vele mensen. (zie en hoor filmpje)
na het vuurwerk gelijk de stad in 50.000 man aanwezig.
het bier stroomde net zo vlug als de regen,maar wat een feest tot de late uurtjes. geweldig om dat eens mee te maken.
gisteren was de huldiging bij het stadion 70.000 man aanwezig
(Burgemeester Den Oudsten van Enschede roemde de supporters. Hij zei dat ze Nederland hebben laten zien dat ze feest kunnen vieren zonder gedonder)
ik heb nog een filmpje gemaakt en wat foto,s
(foto,s display starkids met dank aan Wim)
Enschede staat weer op de kaart maar dit keer op een hele leuke manier.
Twente is landskampioen geworden en het is een gekte hier.
zondagmiddag moest het gebeuren ik heb eerst de wedstrijd thuis gekeken met een aantal vrienden en mijn vader.
wat een spanning,maar na 90 minuten voetballen was het toch echt heel stil in Amsterdam. en hier was het groot feest.
ik moest natuurlijk na het voetbal ook gelijk wat vuurwerk afsteken,en dat deden vele mensen. (zie en hoor filmpje)
na het vuurwerk gelijk de stad in 50.000 man aanwezig.
het bier stroomde net zo vlug als de regen,maar wat een feest tot de late uurtjes. geweldig om dat eens mee te maken.
gisteren was de huldiging bij het stadion 70.000 man aanwezig
(Burgemeester Den Oudsten van Enschede roemde de supporters. Hij zei dat ze Nederland hebben laten zien dat ze feest kunnen vieren zonder gedonder)
ik heb nog een filmpje gemaakt en wat foto,s
(foto,s display starkids met dank aan Wim)
+ YouTube Video | |