Regio zwaait FC Twente uit

heel Twente is trots

Enschede staat weer op de kaart maar dit keer op een hele leuke manier.
Twente is landskampioen geworden en het is een gekte hier.

zondagmiddag moest het gebeuren ik heb eerst de wedstrijd thuis gekeken met een aantal vrienden en mijn vader.
wat een spanning,maar na 90 minuten voetballen was het toch echt heel stil in Amsterdam. en hier was het groot feest.
ik moest natuurlijk na het voetbal ook gelijk wat vuurwerk afsteken,en dat deden vele mensen. (zie en hoor filmpje)

na het vuurwerk gelijk de stad in 50.000 man aanwezig.
het bier stroomde net zo vlug als de regen,maar wat een feest tot de late uurtjes. geweldig om dat eens mee te maken.
gisteren was de huldiging bij het stadion 70.000 man aanwezig
(Burgemeester Den Oudsten van Enschede roemde de supporters. Hij zei dat ze Nederland hebben laten zien dat ze feest kunnen vieren zonder gedonder)

ik heb nog een filmpje gemaakt en wat foto,s
(foto,s display starkids met dank aan Wim)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dsc00003__800x600__745.jpg

dsc00006__800x600__392.jpg

dsc00001__800x600__242.jpg

dsc00002__800x600__894.jpg

dsc00004__800x600__540.jpg

dsc00006__800x600__169.jpg

dsc00005800x600.jpg

display_twente_1__800x600__151.jpg

display_twente_2__800x600__111.jpg

Nou heren, ik kan jullie vertellen,

Het was een geweldige sfeer op de oude markt, het was een enorm feest bij de Grolsch veste. Zelf ben ik niet zo'n voetballer, maar een vriend van mij bij die bij de harde kern hoort heeft mij mee genomen, en ik kan je vertellen. Ik ben verkocht. Het is gewoon een heerlijke club, met een super trouwe fanclub. Haha, kan ik als vuurwerkfreak mooi de fakkels en het vuurwerk verzorgen. :D Het was trouwens niet alleen in Enschede een feest, ook in Haaksbergen waren er bij cafe Mos een paar sfeeractief gehouden.

:bye:

Zelf heb ik ook ontzettend genoten van deze dagen. De sfeer was helemaal geweldig!
Natuurlijk in de straat nog even de "rode loper" uitgelegd :D

nou ik ben ook eindelijk weer eem beetje ontwaakt uit mijn coma :p , man man wat super gewoon dat onze club ondanks alle druk (van buitenaf) kampioen is geworden.
het waren een paar hele lange dagen met heel veel bier, redbull wodka, en heel weinig slaap , maar goed je moet wat voor je kluppie over hebben he .
de sfeer was uitzinnig , en wij hebben dan ook ontzettend genoten, volgendjaar weer :p

grtzz

i'm a proud member of feyenoord ,

110 %

maar ik gun het twente ze hebben er hard voor moeten werken , dus het is ze gegunt

Prachtige sfeer, prachtige filmpjes.. prachtige dagen :D
3 dagen lang fakkels, bier, feest!!
En wat er al niet nog meer de lucht in ging, fantastisch gewoon!

Back
Bovenaan