Regels van het Countdown gedeelte

Wat een boek.. Niels zal trots zijn!

Je neemt het allemaal te persoonlijk kerel. Overigens ben jij schijnbaar wel met 'jankbal' begonnen dus misschien de volgende keer wat minder persoonlijk zijn richting PyroRJ :thumbsup:. PyroRJ en ik zijn al 42 jaar vrienden terwijl we allebei (ik gok hij ook niet of wel hahaha) nog geen 40 jaar oud zijn, dus nee ik ken hem niet. Kortom.. ik heb niks tegen jou, sorry als je dat gevoel hebt had. De meeste mensen hier weten dat ik twee talen vloeiend beheers, Nederlands en poep.

Zullen we nu samen rotjes afsteken?🥰
36 doe ik het voor!!
Dat laatste heb ik toevallig pas gevonden, weet alleen niet of ik dan vrienden met de buren maak...🫣

En door!! Bier is lekker en vuurwerk is leuk...🥳

Heren maak jezelf niet zo druk om een paar woorden of reacties,je hoeft niet met elkaar te eten of te daten 😉 blijf een beetje respect naar een ieder houden en respecteer elkaars mening,en tel in het ergste geval effe tot 10 of was het nou 11 voordat je ergens op reageert, maar maak het vooral niet persoonlijk, nergens voor nodig 👍👊

Wat een boek.. Niels zal trots zijn!

Je neemt het allemaal te persoonlijk kerel. Overigens ben jij schijnbaar wel met 'jankbal' begonnen dus misschien de volgende keer wat minder persoonlijk zijn richting PyroRJ :thumbsup:. PyroRJ en ik zijn al 42 jaar vrienden terwijl we allebei (ik gok hij ook niet of wel hahaha) nog geen 40 jaar oud zijn, dus nee ik ken hem niet. Kortom.. ik heb niks tegen jou, sorry als je dat gevoel hebt had. De meeste mensen hier weten dat ik twee talen vloeiend beheers, Nederlands en poep.

Zullen we nu samen rotjes afsteken?🥰

Je hebt een typfoutje: Zullen we nu samen de Galacticos afsteken?

Maar ok kruitvriend, laten we het hier bij houden. :thumbsup:

Heren maak jezelf niet zo druk om een paar woorden of reacties,je hoeft niet met elkaar te eten of te daten 😉 blijf een beetje respect naar een ieder houden en respecteer elkaars mening,en tel in het ergste geval effe tot 10 of was het nou 11 voordat je ergens op reageert, maar maak het vooral niet persoonlijk, nergens voor nodig 👍👊

:thumbsup::thumbsup:

Gaat niet lukken, @Stuifie heeft per ongeluk zijn geluk doorgegeven aan mij. En nee ik ga de galacticos niet met je delen ;)

@omepje Ik vind dat deze regel hier ook van toepassing moet zijn:

• je hebt dit jaar nog niet eerder een prijs gewonnen met een vuurwerkplanet.nl prijsvraag op Vuurwerkcrew

@Stuifie & @uxenve doen aan samenzweren...

Stuur jij mij een tikkie voor die steekpenningen @omepje dan zie ik je de 31e als we de Galacticos aansteken! :thumbsup:

Back
Bovenaan