RedWire - Three Stage Trouble

Ja, ik heb hem ook gehad.
Hij schiet keurig in strakke salvo's. Fluit lekker door, maar steek hem wel af op een rustig moment; niet om 00:15 uur ofzo. Twintig euro vind ik net wat teveel, maar als je hem voor 15 euro kan vinden, zou ik hem aanraden.
Mijn film komt later wel.

Heb voor een jaar of 2 geleden de Toschpyro omlabeling gehad. Topdingen hoor.
Strakke salvo's, goede 3-trapsfluit, aardig volume.
Prijs had wat lager gemogen (wanneer niet), maar niettemin goed te doen.

O.a. gebruikt destijds in mijn 'finale' van mijn consu-showtje, dat gaf wel een lekker Spaans tintje moet ik zeggen! Lucht volpompen met gekleurde chaos en lekkere fluit steppers/salvo's er doorheen :thumbup:

En hierbij dan ook mijn film! :blink:

Wat mij vooral opviel aan deze cake, was dat de salvo's zo super strak getimed zijn. Ze krijsen precies tegelijk hun fluittonen, zelfs in de derde trap nog. Ook het finalesalvo voegt echt wat toe.

En hierbij dan ook mijn film! :blink:

Wat mij vooral opviel aan deze cake, was dat de salvo's zo super strak getimed zijn. Ze krijsen precies tegelijk hun fluittonen, zelfs in de derde trap nog. Ook het finalesalvo voegt echt wat toe.

Komt op jouw film beter over dan op het sample/demo filmpje. Echt een heerlijke cake! Jammer dat er geen omlabeling is van Lesli zelf, dat is toch wat breder te verkrijgen dan RedWire.

Helemaal mee eens, nu rest alleen nog de vraag welke winkelier ze vandaag de dag nog in zijn assortiment heeft...
Ik zit net te kijken.. das bedroevend inderdaad.
Vorig jaar nog op best veel plaatsen te krijgen, kan em nu in de regio Oost vrijwel nergens vinden :shocked:

Ik zit net te kijken.. das bedroevend inderdaad.
Vorig jaar nog op best veel plaatsen te krijgen, kan em nu in de regio Oost vrijwel nergens vinden :shocked:

Boensma, hier in Eanske heeft ze nog

Edit: en anders is de Triple Riot van VWtotaal nog een optie :)

Boensma, hier in Eanske heeft ze nog

Edit: en anders is de Triple Riot van VWtotaal nog een optie :)

Topper! Dank! Ga ik daar even kijken :thumbsup:

Triple Riot is ook een top dingetje ja. Die staat nog op de "eventueel erbij" lijst heheh.
Net als de Wiz Streak, goeie fluiters ook.

Deze moet er dit jaar toch echt eens komen hoor. Blijft een heerlijke fluit cake, en voor een zacht prijsje!

Deze cake staat al jaren op mijn wensenlijstje, maar op de een of andere manier heb ik hem toch nooit aangeschaft. Daar moet dit jaar maar eens verandering inkomen. De timing van de salvo's is echt fenomenaal en in elk filmpje dat ik tot nu toe gezien heb feilloos. Vroeger heb ik ook zo genoten van de Sky Symphony, dan moet het met deze toch helemaal goed komen.

Hier per 6, deze zouden eigenlijks in een groter fluit/crackling/knal project gaan. Maar dat was er niet van gekomen met oog op de ingetogen oud en nieuw van afgelopen jaar.

soms verdienen filmpjes het om nogmaals benadrukt te worden, bovenstaande is daar een voorbeeld van. Wat een heerlijke sfeer, en wat een heerlijke chaos! Prachtig Tatanka, komt er dit jaar een 2.0 versie van je lawaai show?

soms verdienen filmpjes het om nogmaals benadrukt te worden, bovenstaande is daar een voorbeeld van. Wat een heerlijke sfeer, en wat een heerlijke chaos! Prachtig Tatanka, komt er dit jaar een 2.0 versie van je lawaai show?

Moet ik nog even bekijken. Ik ben nou vooral eerst weer compounds aan het bestellen.

Back
Bovenaan