RedWire - The Space Project

Effe een vraag waar kan nie die code invullen ? Heb een winkel en daarna 4 CCC maar krijg melding dat de code niet bestaat. Althans ik heb dat geprobeerd bij kortingscode

LAAT MAAR CODE WERKT SCHIJNBAAR AL NIET MEER

Hij staat nu wel op de site...
Beetje jammer dat ze de prijs nog ff verhoogd hebben naar 34,95.
En maximaal 1 code per artikel per klant.
Ik laat hem dus mooi voorbij gaan.

Ik kan er altijd erg slecht tegen als verkopers voor een kortingsactie de prijs wat verhogen...

Dan koop je hem toch voor de “oude” prijs ...
Moet ergens wat verdiend worden toch ? Als je hem uiteindelijk voor dezelfde prijs kan krijgen ben ik het met je eens, maar 50% korting is nogal de moeite lijkt me !

Moet ergens wat verdiend worden toch ? Als je hem uiteindelijk voor dezelfde prijs kan krijgen ben ik het met je eens, maar 50% korting is nogal de moeite lijkt me !

Het is natuurlijk wel fijn dat ze deze actie doen, alleen vind ik het een beetje flauw dat ze vlak voordat de actie begint de prijs verhogen.

Is meer een principe kwestie en nogal misleidend zulke acties.

Je kunt ook de prijs laten staan en 30% korting geven. Betaal je hetzelfde maar het voelt beter ?
Maar goed, mooie prijs voor deze cake, denk dat ik er één meepak.

Erg toffe waaier, kwam een lekker geluid van af. Heb deze in een herrie project gestopt waar meer fluiters inzaten en kwam daarinprima tot zijn recht!

Deze had ik nu voor het tweede jaar op rij en hij blijft fantastisch. Goede tijdsduur vanwege de 9 rijen en goede schele fluit (veel luider dan bv een Freaky whistler).

Heeft iemand deze dit jaar nog ergens in een winkel voorbij zien komen? (uiteraard via PM :angel:).

Ik vond deze vorig jaar verrassend goed! Schelle fluit in heerlijke salvo's.

Back
Bovenaan