fczwolle99
VWC lid
Ik snap niet dat je over 1 dag kan gaan zeuren, ik denk dat er niet veel meer afgestoken zal worden dan de 3e verkoopdag. En ook dan is er niet veel overlast voglens mij. De overlast is meestal alleen op 31-12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet dat je over 1 dag kan gaan zeuren, ik denk dat er niet veel meer afgestoken zal worden dan de 3e verkoopdag. En ook dan is er niet veel overlast voglens mij. De overlast is meestal alleen op 31-12.
tja, helaas zal de mentaliteit onder drie kwart van de nederlandse jongeren het niet toelaten dat er ooit hier het hele jaar door verkoop zal zijn. Uiteraard zijn er echte freaks die er normaal mee omgaan, maar laten we realistisch zijn, er zijn ook een hele boel pubers die dingen slopen en mensen tot last zijn. Dat is denk ik ook meteen de rede dat we hier maar één dag mogen stoken. Nederland is niet echt met belgie te vergelijken als het om vuurwerk gaat, denk dat dat ook wel komt door de overdreven (negatieve) aandacht die de media aan vuurwerk geeft. Als we er nooit wat over zouden horen zou er ook veel minder gesloopt worden denk ik.
Ik weet het niet meer geheel uit te leggen. Maar het heeft er altijd nog absoluut mee te maken dat zondag een Christelijke dag is. Dit is mede een reden dat er op zondag dus geen vuurwerk verkocht mag worden.
Mensen tot last zijn kan ik in komen maar slopen met legaal NL vuurwerk wordt toch wel weer lastig denk. Meeste schade wordt met zware, illegale knallers aangericht. En daardoor worden wij vuurwerkfreaks benadeeld. Maar goed, als iedere vuurwerkfreak in ieder geval de mensen in zijn omgeving kan beinvloeden om niet aan vuurwerkvandalisme te doen gaan we misschien al weer een stapje vooruit. Helemaal stoppen kunnen we het jammer genoeg toch niet. Kwaad is de rotte kern van de mens...![]()
Mensen tot last zijn kan ik in komen maar slopen met legaal NL vuurwerk wordt toch wel weer lastig denk. Meeste schade wordt met zware, illegale knallers aangericht. En daardoor worden wij vuurwerkfreaks benadeeld. Maar goed, als iedere vuurwerkfreak in ieder geval de mensen in zijn omgeving kan beinvloeden om niet aan vuurwerkvandalisme te doen gaan we misschien al weer een stapje vooruit. Helemaal stoppen kunnen we het jammer genoeg toch niet. Kwaad is de rotte kern van de mens...![]()
In het volgende topic vind je nog wat meer informatie over verkoop-en afsteektijden van vroeger:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=10640