Red Sky Coconut

sl78vh2.jpg

Artikelnummer: SL78
Artikelnaam: Red Sky Coconut
Categorie: 200 grams cakes
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: gouden tails gevolgd door rode, groene, gele en paarse crossettes met crackling pistel
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Richtprijs: €19.50
Verpakkingseenheid: 6/1
Film 1: BekoBV.nl
Film 2: Demo Beko 2007
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving klopt niet helemaal of de pot is in vergelijking met voorgaande jaren veranderd. Was in het verleden een pot met eerste rode palm met crackling.

En later heb ik een versie gehad die vrijwel identitiek wat aan Crimson Sky: rode peony en crackling.

Edit: ook deze pot is klaarblijkelijk al enkele malen van effect veranderd.

Laatst bewerkt:
Geen geld dit, wat een topper zeg! Erg mooie boeketten, lekker tempo en kleuren zijn erg mooi. Is een van de beste die ik heb gezien, vond ik op film overigens ook al zo. Werkelijkheid was nog mooier dan de film, echt goed. :D

Geen geld dit, wat een topper zeg! Erg mooie boeketten, lekker tempo en kleuren zijn erg mooi. Is een van de beste die ik heb gezien, vond ik op film overigens ook al zo. Werkelijkheid was nog mooier dan de film, echt goed. :D

Yeah. Same here. Ik was op het filmpje ook al verrast door deze pot.
Hij is erg mooi, vooral door het kleurgebruik.
Tempo is lekker snel.
Volgend jaar weer deze kopen.
:wink:

pluspunten van deze pot : heldere kleuren , harde crackling , 'n goed tempo , zacht prijsje .
minpunten van deze pot : de tijdsduur .

Laatst bewerkt:

Deze reacties was op 2 januari begin dit jaar, nu is er sprake van een prijsstijging van de richtprijs van maar liefst €3,50. Een hele pittige prijsstijging welke mensen doet twijfelen lijkt mij, maar zelfs voor die €19,50 is dit een zekere aanrader. Op de demo van dit jaar (film in beginpost) werd hij geschoten en ik was weer helemaal verkocht, wat een gaaf effect en kwalitatief zeer goed. :D

Erg leuk ding, best fraaie crosettes en en mooie passende crackling

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij komt voorbij op 1:27, in combo met bonbridge crack chry.

Back
Bovenaan