Red Saturday actie bij Red Wire.

Mustang68

VWC lid
Goedemorgen vuurwerk vrienden,

Red Wire heeft dan niet mee gedaan aan de Black friday, maar hebben wel 3 mooie red Saturday acties. Deze actie's zijn alleen vandaag geldig en alleen via de Red Wire webshop.

Het gaat om de volgende 3 artikelen waar je vandaag 50% korting op krijgt bij het invoeren van de juiste code.

- space project, code: SPACEPROJECT
- Dahlia Explosion, code: DAHLIA!
- Red Head Willow, code: REDHEAD1

De codes moeten wel in hoofdletters ingevuld worden.

De codes zijn alleen vandaag 24-11-2018 geldig en max 1 code per artikel per klant.

Bron: Facebook pagina van Red Wire vuurwerk.

En dat je geen nieuwsbrief krijgt maar aan dat vermaledijde Facebook moet doen. Of dit forum volgen dus :D Genoeg gezeik, nog maar even denken of ik het het waard vind. Ik hou nie zo van "korting"geintjes als prijsverhogingen.

Jammer dat ik gister te principieel aardig was om geen misbruik te maken van het allround 50% kortingfoutje :frusty:

Laatst bewerkt:
Ik heb hem toch meegepakt, maar heb Redwire nog wel een kritische mail over de prijsverhoging gestuurd.
Vind ik een beetje misleidend, had dan gezegd van 29,95 voor 17,48.
Ook dit is natuurlijk nog steeds een prima korting, waarvoor ook dank aan Redwire. Maar zorg wel dat je de korting eerlijk vermeld.

Vorig jaar bleven de producten op de oude prijs staan ipv verhoogd naar de "adviesprijs".
Maar goed; een Space Project in de pocket, voor die helemaal verdwenen is. Dank alsnog, Redwire.

Gisteren stond de Redhead Willow voor €79,95 in de webshop. Vandaag €89,95.

Ik zie even niet zo gauw andere prijsverhogingen, maar ik heb niet alles onthouden...

Zijn enkel de Red Saturday producten. Space Project met €5, Redhead €10, Dahlia €15. Allemaal naar de zogenaamde adviesprijs waar normaal standaard zogenaamde korting op werd gegeven.

Back
Bovenaan