Red Lantern Turbine

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 3810
Artikelnaam: Turbine
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €159,95

Red Lantern Turbine.PNG

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke bak zeg! Als die het doet zoals in de video dan is het wel een hele brute bak voor in de straat. Dit is zo'n moment dat de ruggengraat (voor zover aanwezig) wel mee moet geven.

Aangezien deze in kooi komt ben ik er niet bang voor dat het een "Tomahawkje" is ;)

Ik vind hem niet heel bijzonder. Is wel van ver gefilmd maar vind de effecten redelijk standaard. Deze laat ik staan.

Tering, wat een apparaat!! Die gaat op de lijst. Effecten niet per se uniek, maar het tempo en de dubbele all-at-once rijen zullen behoorlijk indruk maken. Dacht eerst zelfs dat het 30mm was.

Best prijskaartje voor net iets meer dan 20 seconde vuurwerk. Maar in potentie een aardige afsluiting van een (klein) straatshowtje.
Wacht even een demo/straatfilmpjes af om te beslissen of deze voor volgend jaar op de lijst komt.

Schietwijze is natuurlijk imposant met laatste 3 salvo's telkens 2 rijen rapid fire. Ding is er alleen zo wel heel snel doorheen en de effecten an sich zijn niet bijster bijzonder en het goud hangt weinig, vervliegt snel dus wordt gered door snelle schieten.

Ziet er prima uit hoor op de video maar wel een beetje 13 in een dozijn effecten. De grootte van de boeketten zien er goed uit.

Mooi ding, ziet er imponerend uit..
Voor mij niet heel speciaal wat betreft effecten dus dan liever wat anders.

Heb het filmpje nog eens beter bekeken en je ziet bij elk salvo kort de voorgrond oplichten, waar een auto met volgens mij iemand ernaast te zien is. Geeft een goede indruk van de grootte van de effecten. Je zou bijna denken dat het een enorm opgevoerde sample is, maar Wolff kennende valt dat mee?

Heb het filmpje nog eens beter bekeken en je ziet bij elk salvo kort de voorgrond oplichten, waar een auto met volgens mij iemand ernaast te zien is. Geeft een goede indruk van de grootte van de effecten. Je zou bijna denken dat het een enorm opgevoerde sample is, maar Wolff kennende valt dat mee?
Je moet vooral goed op de details letten om te zien wat een machtig ding het is. Wolff heeft absoluut niet de reputatie dat ze opgevoerde samples schieten voor de product filmpjes dus ik heb er alle vertrouwen in dat het een top bak is.

Ik zie nu ook dat hij zo laag schiet dat het goud niet lang kán hangen zonder afkeur. Zal wel spektakelbak zijn zo hoor. Uiteindelijk bij wie m aanschaft de indrukwekkendste van de avond door combi van eigenschappen. Maar een beetje meer inspiratie had wel in de effecten mogen zitten.

Back
Bovenaan