red horsebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de website van een Chinese vuurwerk fabriek en ik betwijfel of je dit ooit in NL zal vinden.
Als er al een winkel is die deze rollen importeert dan zal er in ieder geval een ander plaatje omheen zitten.

Dit is de website van een Chinese vuurwerk fabriek en ik betwijfel of je dit ooit in NL zal vinden.
Als er al een winkel is die deze rollen importeert dan zal er in ieder geval een ander plaatje omheen zitten.

Toevallig heb ik deze weten te bemachtigen.
Als ik thuis ben zal ik er een foto van maken.
Want verder kan ik nergens iets vinden over deze rollen.

Dan is dat echt net nieuw want voorheen hadden ze alleen rollen met het klassieke original fireworks logo voor zover ik weet.

De heidebrand rollen zijn in allerlei soorten en maten te krijgen bij loots in BAarle! Te vinden op de site: www loots. Ml. Filmpjes zijn er genoeg te vinden via you tube!

De heidebrand rollen zijn in allerlei soorten en maten te krijgen bij loots in BAarle! Te vinden op de site: www loots. Ml. Filmpjes zijn er genoeg te vinden via you tube!

Dat zijn de white horse rollen en niet de rollen die ik heb liggen.
Van wimmers zou kunnen weten jullie of het goede kwaliteit rollen zijn?

Lars kun je misschien een iets betere foto maken.
Je hebt iets unieks in handen, volgens mij staat het oude horsebrand logo er op.

Red Horsebrand is iets nieuwerwets.
Horsebrand is het originele oude logo.

馬 牌 同 頭

Merk met hoofd paard.

:p

Deze 20.000 rollen worden op dit moment verkocht bij de Zena winkels in België.
Dat overdreven gedoe over Horsebrand kan ik altijd wel om lachen :)

Laatst bewerkt:
Deze 30.000 rollen worden verkocht bij de Zena winkels in België.

De verwarring ontstaat omdat ik dacht dat zena eigenlijk alleen original rollen verkocht.
Dan vraag ik me nog steeds af of het goede rollen zijn, maar ik denk dat het een kwestie word van gewoon even testen

In baarle zijn momenteel 20.000 rollen van dit merk te verkrijgen en 5.000 rollen van horsebrand ;)

Deze rollen zijn inderdaad vanuit Wimmers mee overgenomen.

heeft niet zon beetje iedere chinees een horsebrand drukstempel in zijn schuur liggen?
heb loeiharde rollen meegemaakt waar horsebrand op stond maar ook pruttelmatjes waar horsebrand op stond.

volgens mij is dat allang geen gedeponeerd merk meer

Deze 20.000 rollen worden op dit moment verkocht bij de Zena winkels in België.

Moet je voor de lol eens even op de homepage van Loots kijken over hun nieuwe 2013 zending van horsebrand. Ze zijn heel commercieel daar. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan