Red Dragon

Was toch leuk om eens een 100k te hebben. Nog niet eerder gehad. Zou er absoluut geen 40 euro voor overhebben maar het was een geinig matje voor een keer (gratis) erbij.

Ik had hem niet bepaald goed uitgerold. Effect was leuk. Nu baal ik wel extra dat ik dit volgend jaar niet meer kan doen.

Ik ben benieuwd hoe dat volgendjaar gaat bij de chinezen ( restaurants ) hier in de buurt alleen al stuk of 5 restaurants waar het elke oudjaar rood staat van de chinese rollen, als deze dus nu niet meer legaal in nl te koop zijn gaan nog meer restaurants illegaal spul kopen🤣 snap niet dat ze gewoon zorgen dat dit en de singleshots in cat 2 worden geplaatst

Ik ben benieuwd hoe dat volgendjaar gaat bij de chinezen ( restaurants ) hier in de buurt alleen al stuk of 5 restaurants waar het elke oudjaar rood staat van de chinese rollen, als deze dus nu niet meer legaal in nl te koop zijn gaan nog meer restaurants illegaal spul kopen🤣 snap niet dat ze gewoon zorgen dat dit en de singleshots in cat 2 worden geplaatst
Iets met europese regels. Knalmatten met meer dan 100 gran kruit zijn F3.
De praktijk leert dat 100 gram ongeveer een 500 shots matje is (mijn Mad Dog 750sh was F3...)

Ik ben benieuwd hoe dat volgendjaar gaat bij de chinezen ( restaurants ) hier in de buurt alleen al stuk of 5 restaurants waar het elke oudjaar rood staat van de chinese rollen, als deze dus nu niet meer legaal in nl te koop zijn gaan nog meer restaurants illegaal spul kopen�� snap niet dat ze gewoon zorgen dat dit en de singleshots in cat 2 worden geplaatst

Alsof Chinezen legale matten gebruikten :p Daar zal niet veel veranderen denk ik. Alleen valt de rommel nu wel op, want legale matten zijn niet meer in de verkoop. Ben ook benieuwd hoe het Chinese nieuwjaar er uit gaat zien zonder matten. Of wordt daar een vergunning verleend voor ‘illegale’ matten.

Back
Bovenaan