Red Bulls [Uitloop]

Artikelnummer: 310
Artikelnaam: Red Bulls
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

310_red_bulls.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Die heb ik denk ooit gehad het was een bal die heel snel rond ging draaien met effecten IDK of dit het zelfde is btw best saai ook

Ik koop ze altijd van hardix, kosten €3,75 per 25st maar ze zitten altijd in een soort emmertje/potje en vaak gaan ze dan open daarin en vallen al die crackling balletjes eruit.

maarja, wel altijd leuk om er bij de hebben.

QUOTE=vuurwerk_geak2;119287]Ik heb ze lk jaar weer, ze zijn wel leuk maar niet echt Wouw ofzow.[/QUOTE]

ja het is niet echt van wouw! maar toch leuk.. heb dit jaar 1 pakje! :D

Kost bij mijn dealer dit jaar 5,99 euro!!!:bonk:
Was wel geschrokken totdat ik zag dat het om 32 stuks gaat, en dat zijn 4 pakjes.
4*1,49= 5,96 euro: dit houd dus in dat het een prijsstijging is van 3 cent op 4 pakjes! (minder dan 1 cent per pakje extra dus)

Deze verkoopt mijn lesli dealer al voor de 3 verkoopdagen. Maar dat mag toch niet? Want dit is toch geen fop-schertsvuurwerk.

Er zijn nu inderdaad grotere verpakkingen te koop.

Moet zeggen dat deze de beste zijn die ik heb meegemaakt van alle crackling balletjes tegenwoordig.

Maar alsnog ga ik persoonlijk geen crackling balletjes halen voor 6 euro. Vind dat teveel van het goede. Ik had liever een pakje van 1,50 en dan minder stuks.

Dit is misschien voor de wat jongere stokers denk ik.

Back
Bovenaan