Red blink

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02120
Artikelnaam: Red blink
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten:
Effectomschrijving: Professional red fountain for pyrotechnical display.
Tijdsduur: 45 sec
Stijghoogte: ,0 - 1,5 m
Richtprijs: € 5,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
man wat een gaaf ding zeg .
lekker beginnen met een paar klappers en dan lekker over gaan op een combinatie van drie vulkanen
met daarna een paar van deze fonteinen .
als ik dat zo zou aanpakken weet ik zeker dat ik de eventuele show goed begonnen ben .

Heel erg gaaf. Lekker irritant zo'n ding in de straat, maar mooi uitgewerkt is hij zeker.
Mag er zeker in andere kleuren komen.

Deze is heel gaaf inderdaad, paar naast elkaar en je hebt zo alle aandacht!
Hopen dat het geen sample is, de prijs is in ieder geval goed. Deze ga ik in de gaten houden.

Wow wat een geweldig product! Ik heb mijn show al voor het grootste gedeelte klaar. Tevens ook al een groot deel besteld. Alleen had het begin nog wat aandacht nodig. Na het zien van dit topic plus film ben ik daar wel over uit.

Zoals andere forumleden ook al aangeven, ben ook ik geïnteresseerd in meer kleuren. Misschien is een 3-pack een leuk idee voor 2017?

Hierbij ook nog even mijn filmpje van deze mooie felle glitterfontein, gefilmd tijdens de Winkeliersdem0 2016:

Kleur je straat Rood.Gaat er zekers komen.Mooie fontein.Hopelijk zijn er ook nog andere kleur/variaties.

Ik heb hiervan 2 besteld, ik steek er 1 af om 18.00 uur en 1 om 0.00 uur! Lijkt me erg mooi ook omdat het mooi FC Twente rood is ;)

Eentje besteld maar denken dat ik er tijdens de losse verkoop nog een paar mee neem
Wil ze samen met een rode stroboscoop fakkel.
En de Event signal lights als opening gebruiken.
De Helios magma monster fonteinen komen daarna.

Klopt ja ik wilde ze ook bestellen bij mijn dealer maar zijn ook uitverkocht. Stonden eerder nog wel online maar sinds vrijdag niet meer balen had ze er graag bij gehad.

Ik had 2 Red blink besteld, maar kreeg er maar 1, waren helemaal uitverkocht.
Ik vond hem erg tegenvallen, had verwacht dat de hele straat rood zou kleuren, maar het was gewoon een fontein met rode balletjes.
Neem hem volgend jaar niet meer.

Back
Bovenaan