Recemonsters Oud en Nieuw 2011/2012

recemonster

VWC lid
Ja ja het is al weer meer dan een maand geleden dat we lekker mochten stoken :(
Afgelopen jaar voor mijn collectie grotendeels bij 2 winkels geweest Original Fireworks en Herman de Haan.

Original Fireworks
Dit jaar toch maar weer een bezoekje gebracht aan onze zuider buuren voor wat leuke cakes.
10x 5.000 Klapper
2x Traca 10
1x Mjolnir
1x Lynx B
3x Caldera
1x Pluto C

Herman de Haan
Dit jaar dankzij de super actie van Herman de Haan een hele leuke korting gekregen waar door het voor mij de moeite was om 200km heen en 200km terug te rijden. Wel grappig was dat tijdens het wachten een meneer aan ons vroeg jullie staan hier al even hebben jullie een hele pallat vol besteld of zo? Toen ik aan de beurt was stonden de andere mensen wel erg raar te kijken of ze nog nooit zo veel vuurwerk hadden gezien haha.
De buit:

1x Hawaii
2x Panter
1x The Cube
2x Sniper
2x Super 4
1x 3 Stage Whistling
1x Phoenix
2x Wave Willow
12x Silver Salute
16x Vast Fortune
1x Bouqete of happiness
4x Beautiful Leaves
2x Silver Willow
2x Fire Flower
3x Screamer King
4x Multi Thunder King
2x Rebel
2x 24 Thunderkings
3x Cruise Rockets (2010 versie :D )
En nog wat klein spul

Hier een collectie foto van alles.

img6017p.jpg

Alles is gefilmd alleen helaas is van sommige dingen de kwaliteit erg belabberd omdat de camera man niet helemaal om stond te letten op het filmen maar meer van het vuurwerk stond te genieten al met al heb ik dit jaar toch zon 30 video's die de komende maanden op mijn Youtube kanaal zullen verschijnen.

Om te beginnen zijn hier alvast 2 video's:

Collectie 2011/2012:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

10 uur project:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

5.000 klapper van Original firworks overdag

+ YouTube Video

2x 5.000 klapper van Original Fireworks s avonds

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
hmm leuk! denk dat dit een toppic word om in de gaten tehouden!
eerste filmpjes zien er goed uit!

Zeker weten een topic om in de gaten te houden!

Ik werd ook raar aangekeken bij herman de haan, helemaal tijdens het controleren.:p

En ik vond het nog best meevallen :rolleyes::p

Leuke collectie man, vind je foto's en filmpjes wat hebben.

Ik hou het zeker in de gaten!

Ja, dit beloofd ook een leuk topic te worden.
Blijf ons vooral vermaken met mooie films in deze saaie maanden qua vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit keer een filmpje van de Vast Fortune van Royal Fireworks. Dit vind ik echt een super cake en zeker een aanrader!

+ YouTube Video

Leuke filmpjes, jammer dat ik niet zoveel afstand heb gehouden bij mijn vast fortune, zo is hij veel beter.

Kan je in je volgende update filmpje van de bouquet of happiness en/of phoenix plaatsen?:p
Zou top zijn!

Bedankt man!

Met welk camera film je eigenlijk?

Topkwaliteit, ook in de avond!

JVC Everio 335 ik vind zelf de kwaliteit om van te huilen :cry:
Ben daarom ook een beetje aan het neuzen voor een nieuwe camera maar heeft op zich niet echt haast nu zeker omdat er momenteel toch maar weinig shows zijn maar hoop dit jaar wel nieuwe/betere film camera te hebben.

PS. ik denk dat er morgen een fimpje aan komt ;)

Dit maal een film van een prachtige fontein van Original Fireworks namelijk Caldera deze geeft een lekker kabaal en gaat +/- 4 meter hoog wat mij betreft ook een aanrader!

+ YouTube Video

En toch vind ook ik je cam niet verkeerd. Goed beeld, zeker ook in de avond (gevoelige lens), goede kleuren en net bij die fontein hebben veel cams moeite met de 'herrie' van crackling en knijpen het geluid. Die van jou blijft gewoon goed doorfilmen en doorgaan. Net als de fontein trouwens, niet te stoppen.
Voor de rest lekkere filmpjes en sfeer. Ben benieuwd naar de rest:)

Vond het weer hoog tijd worden voor een nieuwe film daarom nu Royal Fireworks met Beautiful Leaves (ik weet het verkeerde lont :( )

+ YouTube Video

Dit maal 2 filmpjes van de oude Cruise Rockets. Ik had ze nog nooit gehad maar vond ze erg goed en zal ze komend jaar weer aanschaffen mochten ze weer van deze kwaliteit zijn :)

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Deze aflevering 2 filmpjes het eerste filmpje is de L117 serie van Original Fireworks bestaande uit X-Man, W. dreams en Northerlight en het tweede filmpje is van 2 heerlijke silver salutjes :D

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Back
Bovenaan