Rebel

Daar sluit ik me bij aan. Het is opzich een leuk concept, single shot, fluit met knal. Maar ik had ook een pakje vorig jaar, en er zaten toch een paar missers tussen. Er zijn toch genoeg single shots op de markt tegenwoordig.

Vond ze erg slecht had er 10, en daarvan gingen er 4 alleen met fluit, en 60% had vond ik een zachtere knal dan de andere 40% en een binkie ging veel harder.

Ja wat een heerlijke singel shot!
Hier kosten ze 7.50 per doosje.
Prima knal en een leuke fluit.
ik ben iig overtuigd en ga morgen nog 3 doosjes mee nemen!

Fluit is erg goed geworden.

Knal is wel oke, niet hard, niet zacht.

Zeker veeel beter dan vorg jaar.

Damn, ik lees uit 2011 veel slechte comments over de rebel. Ik had vorig jaar 3 pakjes en geen weigeraar of zachte knal.
Nu heb ik een karton rebels besteld , alleen nu is de vraag uit welk jaar ze komen. Weet iemand hoe ik hier het beste achter kan komen. Ik kan natuurlijk de dealer opbellen. Iemand misschien enige informatie over serie nummers en productie data ?

Productie 2010 en super droog, tenminste als je bij mij besteld/gereserveerd hebt.

Damn, ik lees uit 2011 veel slechte comments over de rebel. Ik had vorig jaar 3 pakjes en geen weigeraar of zachte knal.
Nu heb ik een karton rebels besteld , alleen nu is de vraag uit welk jaar ze komen. Weet iemand hoe ik hier het beste achter kan komen. Ik kan natuurlijk de dealer opbellen. Iemand misschien enige informatie over serie nummers en productie data ?

Jazeker, en tot nu toe zonder problemen. 3 afgestoken, geen weigeraars. Prima knal, de fluit is leuk extra, en het boeket is goed genoeg.Ze zijn prima dit jaar!

ik een pakje maar bij die code staat na de / een 10, betekent dit productiejaar 2010?
zijn die okee?

Wederom enkele afgestoken. Zelfde verhaal als in 2010 en 2011. Enkelen deden het aardig, maar ook een zooi floppers. Deze komen er niet meer in.

Bij mij klapte er 1 volledig uit elkaar vlak na het aansteken.

Gelukkig was ik er al een stukje vandaag maar schrok me dood en had een piep in mijn oren.
Meer mensen die dit hadden?

Back
Bovenaan