Reaper [Uitloop]

Vorig jaar de Thunder 1 eens geprobeerd, natuurlijk niet echt tevreden, omdat de knal niet veel meer was dan een rotje, maar het was het proberen toch waard, alleen al om dat je die grote dingen weg kan gooien. Dus ik probeer deze ook eens.

De normen zijn toch aangepast dit jaar? Of heb ik me ergens dwars zitten lezen?
Zoja, misschien is er dan dit jaar wel hoop voor de nieuwe knallers.

Ik heb ze in het echt gezien als dummy bij vuurwerk orthen. Deze zijn echt heel klein. 3 keer kleiner dan een rotje. Ik heb zelfs het idee dat deze dus zachter zullen gaan dan een rotje...

En WÄT willen we daarmee zeggen Danny:wink:

Maar ja. als de ene dealer aankomt met een "nu wel legale vlinder" heb ik daar meteen al mijn twijfels bij...

should be possible Danny.

Denk alleen niet dat dat erg goed gaat verkopen
"Nu, de eerste zijn pas net geboren.. maar knallen als een gek! Neem nu de nieuwe Motten-crackers mee naar huis voor slechts €2,95"

Denk niet dat dat hem wordt:p

Tja, net als alle NL vlinders hier ook even een pakje van om te proberen, voor ze volgend jaar allemaal verboten zijn.

Ja, schijnt dat de overheden niet blij zijn met de lookalikes, en het altijd verboden is geweest maar die slecht bewoorde RACT een klein maasje bood ze nu wél op de markt te brengen. Schijnt dat ze die bewoordingen zo gaan veranderen dat je ze volgend jaar al niet meer verkocht zult zien worden. Daarom dit jaar maar even testen en hopen dat de betere knallers (wat die van Cafferata écht wel is) in normalere vorm blijven/terugkomen.

Ja, schijnt dat de overheden niet blij zijn met de lookalikes, en het altijd verboden is geweest maar die slecht bewoorde RACT een klein maasje bood ze nu wél op de markt te brengen. Schijnt dat ze die bewoordingen zo gaan veranderen dat je ze volgend jaar al niet meer verkocht zult zien worden. Daarom dit jaar maar even testen en hopen dat de betere knallers (wat die van Cafferata écht wel is) in normalere vorm blijven/terugkomen.

Gaan ze dit ook verbieden dan:

p1170085.jpg

:p

Back
Bovenaan