Ready to Rumble

Die kleinere boeketjes zitten erin omdat die ook in de 6 elements zitten.
Als ik het goed zie is dit namelijk de 1e cake van de 6 elements.
Zie op de demofilmpjes de rechter cake aan het begin.

Eddy.

Dit was mij idd ook opgevallen. Maar koop je 6 van deze ben je dus 150.- kwijt ipv 200.- mis je wel de versnellingen enzo maar het gaat om het ide:wink:

Laatst bewerkt:
Ik kan niet anders zeggen dat deze inderdaad ook weer erg goed is qua prijs, kwaliteit verhouding. Het begint toch steeds meer te dagen, ik moet een rubro dealer gaan zoeken.

Eindelijk even goed de tijd genomen om naar de nieuwe Rubro batterijen te kijken. Deze komt daar met prijs/kwaliteitsverhouding echt heel goed uit. Een 500 gram cake voor 25 euro. Voordat er 25 gram per tube op de markt kwam waren de 25 euro cakes met 500 gram 9 van de 10 keer waardeloos kwa effecten, te veel schoten met een te laag kruitinhoud per schot om dat wauw- effect te creeeren. Nou.. Complimenten aan Rubro voor het ontwerpen van deze cake. Vooral de eerste serie effecten en de afsluiting; chapeau!!

Eindelijk even goed de tijd genomen om naar de nieuwe Rubro batterijen te kijken. Deze komt daar met prijs/kwaliteitsverhouding echt heel goed uit. Een 500 gram cake voor 25 euro. Voordat er 25 gram per tube op de markt kwam waren de 25 euro cakes met 500 gram 9 van de 10 keer waardeloos kwa effecten, te veel schoten met een te laag kruitinhoud per schot om dat wauw- effect te creeeren. Nou.. Complimenten aan Rubro voor het ontwerpen van deze cake. Vooral de eerste serie effecten en de afsluiting; chapeau!!

5 karton laat je dus wegzetten bij Steenbergen. Verdomme, zo blijft er niets over voor ons he!

:p

Als ik naar het filmpje kijk dan is deze cake serieus zijn geld waard. 500 grams voor 25 euro zie je niet vaak, zeker als t een nieuwe introductie is (qua 25 gram en duidelijk nieuw dit jaar). Dus als er een dealer in de buurt zal zitten die Rubro verkocht had ik zeker deze cake gekocht xD

mooi bakje voor een super prijs! ga hem zoieso 1x mee maken deze oud en nieuw! en idd voor de mensen met een kleiner budget, sla je slag, een mooie 500 grammer voor weinig geld.

Een hele mooie pot. 25 eurotjes voor een 500 grammer is ongelovelijk, maar dan ook nog 25 gram per schot. Kan je gewoon niet laten liggen. Hopelijk zie ik deze nog op een demo in de buurt, maar deze staat al wel op mijn denkbeeldige lijstje. Was trouwens al een groot fan van blauw met goude boeketten dus nu al helemaal :D

Ik heb al erg veel blauw met goud als combinatie dus denk dat ik deze laat staan. Vind het een erg mooie pot, maja je moet toch keuzes gaan maken zelfs met een budget van 400euro :( Twijfel nog over de super blinking willows, de rest van deze lijn komt allemaal minimaal 1x in mijn collectie!

Ik was al fan van Rubro maar ik ga dit jaar gewoon een groot gedeelte van mijn budget aan dit topmerk uitgeven. Erg goed bezig.

Dit is zoals goud en blauw bedoeld is in mijn ogen! Wat laat deze cake weer geweldige uitwerkingen zien zeg.

Een zekerheidje op mijn lijst!

Erg goede prijs, aan de goedkope kant eigenlijk. Super mooie effecten die er ook nog eens super uitzien! Dit is er zo eentje die ik MOET hebben en waarschijnlijk de komende jaren er altijd bij zit!

Qua uitwerking niet te vergelijken met de Fusion van Zena maar de prijs is net zo geniaal en daardoor aantrekkelijk.

Ik kom trouwens op 21 Shots? Dan valt de prijs wel weer tegen...Dacht meer shots gezien te hebben :(...

Laatst bewerkt:
25 euro 500 gram tot 25 gram per tube, klinkt heel interessant :D
00000022.jpg
Gaat niet helemaal op hier omdat niet alle tubes hiervan even groot zijn!.Het is 20x25gr+7X14,28gr=500gr.Wat ook opvalt is dat de 7xblink salvo tubes heel klein zijn vergeleken met de andere tubes(zie afbeelding).
Dit verklaart ook meteen waarom de blink boeketten kleiner zijn.
Maaaaar ,ik vind deze wel mooi!!!!!!.

Laatst bewerkt:
Heb me mooi ingeschreven bij Huisman vuurwerk voor de voorinschrijving van deze cake! Hopelijk kan ik deze komend jaar toevoegen aan de collectie, wat een pareltje!

Heerlijke cake maar waarom dat pussy wit met rood salvotje?
Doet alleen maar afbraak aan een topper als deze.

Precies; het blauw met wave zie je uitdrukkelijk in 6 Elements, het goud in Immortal Gold. Je ziet vaker bij importeurs dat zelfde effecten in diverse cakes terugkomen, dit is er een voorbeeld van. Joh, kan wel een testcake zijn geweest voor die effecten in de grotere bakken? Kan/zal dat zo gaan? Anyway; voor het 'showtje' dat ik in gedachten heb is hij niet passend, en ik vind het blauw/wave boeket niet bijster mooi. An sich is het wel een klassebak, en een leuk hebbeding; als hij écht zo exclusief en op=op is...

en precies Ischa; waarom hier weer dat suffe wit/rood blink miniboeket doorheen?! Ok, je kunt hier nog beargumenteren dat het de 2 helften van de cake deelt, maar het ontsiert en dan voornamelijk vanwege de 'grootte' ervan...zelfde euvel als bij 6 Elements...wat wás dat toch daarmee dat het overal opduikt? Een idee van één der ontwerpers? Wég damit! (effect, niet persoon ;p )

Deze pot zit gewoon in de 6 elements verwerkt. Pak het plaatje van de 6 elements er maar eens bij. Je kan aan het begin van de cake dezelfde vorm van de tubes zien als op de afbeelding in dit topic.

Richardus, goud effect? Het lijkt mij bij deze eerder een volle red glittering willow te zijn. Dat maakt het mijn inziens des te mooier, omdat er zat potten zijn met goud, maar heel weinig met red glittering willow.

Corrigeer mij gerust, als je denkt dat mijn waarneming niet klopt.
Wil wel eens weten van de aanwezige freaks hoe dat zit.

Back
Bovenaan