Reactietopic Collectiefoto's 2014/2015

Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik word een beetje treurig van dit topic. Waar is toch de tijd gebleven dat je met 100 gulden aan vuurwerk de absolute baas van de straat was?

Voor mij is al dat kartonnenwerk allemaal een beetje te gek. En ik vrees ervoor dat ik op ten duur "gedwongen" word om de plaatselijke Triplex-dealer te bellen; zodat ik ook mee kan doen in het geweld van 00:00 uur. Stiekem mis ik de tijd dat ik tevreden was met minder spectaculair vuurwerk.

Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik word een beetje treurig van dit topic. Waar is toch de tijd gebleven dat je met 100 gulden aan vuurwerk de absolute baas van de straat was?

Voor mij is al dat kartonnenwerk allemaal een beetje te gek. En ik vrees ervoor dat ik op ten duur "gedwongen" word om de plaatselijke Triplex-dealer te bellen; zodat ik ook mee kan doen in het geweld van 00:00 uur. Stiekem mis ik de tijd dat ik tevreden was met minder spectaculair vuurwerk.

wat zeur je nu, die 100 gulden is nu verzilverd in kartonnen, omdat het zo het voordeligste is.
je moet juist toejuichen dat er zoveel verkocht word, baas van de straat? dat bepaal je altijd zelf wel hoe of wat, ik geniet puur van het moment, want dat is mijn moment.. genieten, en daarna zelf beginnen

Toen was het vuurwerk ook niet zoals het nu is.

Daarnaast idd, de eerste 45 min van het nieuwe jaar vind je mij niet buiten, maar op zolder.

mooie collecties allemaal :D

@max30euro, het bedrag wat je er aan uitgeeft maakt niet uit, het gaat erom dat je genoten heb van je vuurwerk. Al is het iets van 0.50 of 100 euro. Bedrag maakt niet uit.

ik vind elke collectie mooi, of het nou groot of klein is. ik kijk ook altijd wie het zelfde heeft als mij.:P ik vind ook dat ieder die foto,s op de site zet een bedankje verdiend,omdat je toch de moeite neemt om het online te zetten.

Prachtig om te zien dat er nog steeds collectie foto's binnendruppelen! Ik hoop dat iedereen een super oud en nieuw heeft gehad en van zijn of haar vuurwerk heeft mogen genieten!

Back
Bovenaan