Reacties op collecties 2008/2009

Prachtige collecties hadden jullie mannen, bedankt voor het delen
Dit keer geen foto van mijn collectie, heb tijdens de verkoopdagen gewerkt, kon pas heel laat mijn collectie voorbereiden voor 00.00 uur. In de haast/stress vergeten foto te maken

@bombone,

Ook nog een zooi legaal gekocht, kon je het allemaal wel op krijgen,LOL?

Mooie collectie man, voor mij was het wat magertjes maar ik hoop dat ik het in 2009 kan goedmaken, is een speciaal oud en nieuw, een decenia is weer voorbij:D

eeey bedankt he! was ook een top avondje :D heb helaas nog wel wat aardig dingen over gehouden hoop dat het niet sloff word waar kan ik het beste bewaren dan???

Grtjes

Hele mooie collectie Rob1976 !!!

Lekker veel Marijn , mooie Pronk cakes , 7 steps , Outblast.....:)
Echt een super mooie siercollectie , je hebt een goede smaak !!

Inderdaad Rob, een prachtige collectie van je.
Lijkt heel erg veel op mijn collectie, we hadden wel broers kunnen zijn. :p

Hele dikke collectie, Rob!
Zie ik daar nu rechtsboven de big 19 van de Space Collection? Hoe waren die live, hetzelfde of beter als de ES?

Hele dikke collectie, Rob!
Zie ik daar nu rechtsboven de big 19 van de Space Collection? Hoe waren die live, hetzelfde of beter als de ES?

Ik heb hier al een bericht over geschreven op vuurwerkcrew.

ik zal je even uitleggen.

extreme salute is gelijk aan de space collection big 19: zit alleen een ander label omheen.

rechtsboven op mijn foto is het pakket first class cakes van hardix: deze cakes lijken heel veel op de es / big 19, echter misschien zelfs NOG mooier.

hardix heeft deze cake collectie jammer genoeg uit de collectie gehaald, net zoals de eastar (uit de first class collectie) maar ik ga me dit jaar sterk maken om deze terug te laten keren aangezien het gigantische toppers zijn.

Fucking nice collectie Chocoprins
1495eg8.gif

Chocoprins
zeer dikke Collectie heb je :D, veel leuke blokken en shells :D.
jarlours word ik der van hehe.
grtzz

Ik heb ook een soortgelijk collectie foto, weliswaar de helft minder qua hoeveelheid en bedrag, en van een jaar eerder. Maar dat soort foto`s post ik liever niet meer. Misschien over een jaartje of 2. :p

Ik heb ook een soortgelijk collectie foto, weliswaar de helft minder qua hoeveelheid en bedrag, en van een jaar eerder. Maar dat soort foto`s post ik liever niet meer. Misschien over een jaartje of 2. :p

volgens mij heeft die er wel een jaartje geleden even gestaan toch? Die collectie was ook erg fijn :rolleyes: :devil:

Back
Bovenaan