Reacties op collecties 2007/2008

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Dit is het topic waar je reacties mag plaatsen op de foto's die in het topic staan voor "Collecties 2006/2007".
Dit is speciaal gedaan om het overzichtelijk te houden en daarnaast staat het in "Junktalks" zodat er zoveel gereageerd kan worden als jullie willen zonder dat daar je postcount van omhoog gaat en dus spam tegengaat.

Plaats hier dus alleen reacties, vragen enz. en géén foto's! Zo blijft het overzichtelijk.

Tip: geef duidelijk aan om welke foto je het hebt. Geef de naam van de member aan en beschrijf de foto desnoods wat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nounou, dat is dan een mooi begin.:wink:
En leuke tripreport wat je geschreven hebt, apart dat je 2 dagen een hotel hebt geboekt zodat je vuurwerk kunt kopen, leuk hoor.:)
:bye:

Edit; Oeps, in mijn ochtendroes was ik vergeten dat ik hier niet mag posten, wil een moderator even mijn post verplaatsen:rolleyes: ?

Verplaatsing bericht van invader

3307* prachtige dingen heb je in huis gehaald.
Mooie matten en die 100 shots willow van Jorge.
Uit de kunst man.

:bye:

jezus, dat gaat flink knallen daar zeg:O 100k hindoe 300k 200k triple heart:shocked: goed bezig;) blokken zijn ook zeker de moeite waard!

3307, wat een prachtige matten heb jij in het bezit, zal menig freak jaloers op zijn. :shocked: :droolthum

Ik hoop dat je deze rollen filmt en ben benieuwd naar jouw day-after foto, dat zal een best beetje zooi geven! :D

En dan te bedenken dat ik 2 stuks heb van de 300k. :devil:

Er word een Chinees gezin bij mij aan de overkant van de straat, ben benieuwd wat hun ervan zullen vinden hehe.

Uiteraard word alles gefilmd.

Zo te zien loopt het op 'rolletjes' bij 3307

{Vat je hem, rolletjes: matten} {Omg wat een ***** grap:bonk:}

Prachtige collectie

haha prachtig hoor! moest vooral lachen om het comentaar wat er boven stond! prachtig! wel zonde! ik kom vrijdag wel met me foto's want nu heb ik nog beetje weinig om foto's van te maken :rolleyes:

vwliv7.jpg

Is wat ik nog over heb van vorig jaar. Vind het niet nodig om dit in het andere topic te plaatsen aangezien ik natuurlijk aan het eind vna het jaar al me vuurwerk koop.

Erg mooie collecties alweer.
3307, erg mooie rollen heb je gekocht,netjes.

Ooh ok, ja zo kun je je collectie ook bij elkaar kopen idd.:D
Maar je hebt erg leuk spul gehaald hoor, netjes.
Was het nog een beetje te doen met de trein enzo ?
En gezellige dag gehad?

Leuke knal collectie alvast Vuurwerkland. :wink:
Je hebt vast een aardige korting gekregen van onze harry.

Back
Bovenaan