Reactie Cafferata vuurwerk over de gebeurtenissen en uitleg

ik snap het allemal wel, maar komen ze dan niet met een demo/nieuwe producten etc.? IEMAND die hier iets over kan vertellen? want het is hier wel verdacht stil...

Rondom Cafferata is het niet verdacht stil hoor. Die zijn hard aan de weg aan het timmeren, er komt een demonstratie van hun.

Rondom Cafferata is het niet verdacht stil hoor. Die zijn hard aan de weg aan het timmeren, er komt een demonstratie van hun.

Hard aan de weg aan het timmeren? Ik hoop het heel erg dat cafferata blijft, want ze verkopen leuk (soms iets te duur) spul.
Maar ik hoop dat mijn bron het fout heeft want, ik heb andere dingen gehoord namelijk.

Hard aan de weg aan het timmeren? Ik hoop het heel erg dat cafferata blijft, want ze verkopen leuk (soms iets te duur) spul.
Maar ik hoop dat mijn bron het fout heeft want, ik heb andere dingen gehoord namelijk.

Als ik het goed heb gezien zijn ze momenteel een show aan het voorbereiden voor vanavond.

Het gaat goed met Cafferata vuurwerk en ze komen volgens zeggen door Cafferata zelf met een aantal nieuwe producten.
Binnenkort zijn er 2 demo avonden van Cafferata waarbij wij (Vuurwerkcrew) ook vertegenwoordigd zijn.
Wij zullen jullie hiervan verslag uit brengen.

Vanavond is er inderdaad een winkeliersdemo, waarbij wij van vuurwerkcrew.nl ook aanwezig zullen zijn!
Ik zal proberen morgen verslag te doen:)

Ik kan jullie mededelen dat Cafferata gisteravond tijdens de demo aan de aanwezigen heeft vermeld dat Cafferata vuurwerk een nieuwe toekomst is ingeslagen.
Ook lopen al de vergunningen omtrent Cafferata vuurwerk geen gevaar vanwege het verleden aangezien Cafferata vuurwerk overgenomen is door een grote partij uit china.

Conclusie is dus dat we in de toekomst ook van het vuurwerk van Cafferata kunnen genieten.

Met alle respect voor deze firma, maar als leek aan de zijlijn denk ik dingen niet te snappen.

Er wordt gesproken over het intrekken van een milieuvergunning. Op zich niet raar in dit land.
Allleen in combinatie met inbeslagnames ban privegoederen lijkt iets weggelaten in de verklaringen.
Daar bovenop wordt (een deel) van de firma overgenomen door een andere (Chinese) partij.
Iets wat in combinatie ook lastig is te rijmen met een firma die schrijft dat alles onder controle is.

Maar goed, media verdraaien graag verhalen in eigen lezersbelang en de echte waarheid kent mogelijk meerdere versies. Dus wie zal het zeggen....

Back
Bovenaan